۱۸۰ میلیارد ریال صرف تملک زمین شده است

مسئول امور حقوقی و املاک شهرداری خمین گفت:سال جاری با صرف ۱۸۰میلیارد ریال هزینه، ۵۲۴۷.۹۲مترمربع از اراضی سطح شهر خمین در راستای احداث گذر، تعریض گذر، ایجاد فضای سبز و انجام پروژه‌های عمرانی تملک شده است.

حامد براتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌جاری با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه، ۵۲۴۷.۹۲ مترمربع از اراضی سطح شهر خمین در راستای احداث و تعریض گذر، ایجاد فضای سبز، انجام پروژه‌های عمرانی تملک شده است.

وی به وظیفه شهرداری برای احداث راه‌های بزرگ و کوچک در سطح شهر و پارک‌های عمومی اشاره کرد و افزود: شهرداری برای اجرای این امور نیاز به زمین دارد و اگر زمین مالک شخصی داشته باشد، شهرداری باید بهای زمین را پرداخت کند.

مسئول امور حقوقی و املاک شهرداری خمین خاطرنشان کرد: ۴۳۴/۳۵ مترمربع جهت احداث خیابان یادگار امام (ره)، ۲۲۱ /۷۲ مترمربع تملک در جاده الیگودرز، ۵۹۹/۹۰ مترمربع تملک در بلوار منتظری جنوبی و ۲۶۰ مترمربع در خیابان ساحلی تملک شده است.

براتیان تصریح کرد: جهت تعریض معابر و اصلاح رفت‌وآمد و زیباسازی شهر، ۱۳/۲۲ مترمربع در خیابان احمدآباد، ۵۸ مترمربع در میدان احمدآباد، ۶۵/۸ مترمربع در بلوار شورا، ۵۴/۵۹ مترمربع در بلوار امام خمینی (ره)، ۷۰ مترمربع انتهای خیابان بهاران، ۵۵/۱۵ مترمربع در خیابان گلشهر و ۴۵/۱۱ مترمربع در خیابان احمدآباد، زمین تملک شده است.

وی گفت: رایزنی‌هایی جهت تملک زمین در سال جاری به منظور ساماندهی مناطق حاشیه‌شهر و احداث فضای سبز و پارک در منطقه فیروزآباد انجام و دو هزار و ۹۱۰ مترمربع از اراضی در این منطقه، جهت احداث پارک تملک شد.

کد خبر 561306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.