شروع به کار کارخانه بازیافت زباله گلپایگان پس از ۱۶ سال

شهردار گلپایگان با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص در شهر، گفت: شروع به کار کارخانه بازیافت زباله پس از ۱۶سال، از پروژه‌های مهم و ماندگار سال ۱۴۰۰ است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ پروژه‌های عمرانی شاخصی در شهر گلپایگان اجرا شد، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های شهری در حوزه‌های توسعه پایدار، با نگاه شهروندمحور و با رویکرد توسعه و جذب سرمایه‌گذاری و حفظ میراث شهر، انجام شده است.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری، اقدامات قابل‌توجهی انجام شد و با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، توانستیم فرصت‌های شهر گلپایگان را به معرض نمایش بگذاریم.

شهردار گلپایگان با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی بازار تاریخی شهر گلپایگان به عنوان نخستین پروژه مشترک سرمایه‌گذاری شهر، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

شکرزاده ادامه داد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در مناطق مختلف شهر از جمله بلوارهای آیت‌الله محمودی، آیت‌الله محمدی و سایر نقاط شهر در سال جاری اجرایی شد.

وی با بیان اینکه شروع به کار کارخانه بازیافت زباله پس از ۱۶ سال از پروژه‌های مهم و ماندگار سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: اجرای پروژه جداسازی آب شرب و آب خام در بخش فضای سبز شهری گلپایگان را می‌توان پروژه‌ای زیرساختی و دارای اهمیت دانست.

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، طرح هر محله یک پارک، تکمیل پارک هنرمندان در محله اسفنجه، احداث پارک‌های خبرنگار و نبوت در خیابان‌های شهید رجایی و حجت‌الاسلام و بهسازی پارک ساحلی را انجام داده است.

کد خبر 561297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.