۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
جاستین سان اتهامات خود را رد کرد

جاستین سان، بنیانگذار ترون، اتهامات متعدد علیه خود را که در مقاله جنجالی چهارشنبه The Verge منتشر شده است، به شدت رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سان این مقاله را به عنوان تهمت آشکار توصیف کرد و تهدید کرد که راه حل های قانونی را دنبال خواهد کرد. او همچنین از صرافی Poloniex خود دفاع کرد و از شهرت بی‌نظیر آن صحبت کرد. ظاهراً سان پس از خرید پولونیکس خواست که سریعاً یک سیستم جعلی شناخت مشتری (KYC) را پیاده‌سازی کند، که هر شناسه دولتی را برای تأیید مشتریان جدید با سرعتی سریع نشان می‌دهد. یکی از کارمندان سابق به شوخی گفت که آنها می‌توانند عکس دافی داک را نیز تأیید کنند.

گفته می‌شود که سان در معاملات داخلی با یک بازار ساز اختصاصی برای تقویت ارزش رمزارز خود و دستکاری بازار شرکت داشته است. این مقاله همچنین سان را متهم می‌کند که ۳۰۰ بیت کوین (تقریباً ۱۲.۵ میلیون دلار) را که به طور تصادفی توسط مشتریان پولونیکس به آدرس‌های Omni Tether واریز شده بود، خارج کرده است. طبق این افشاگری، سان در جلسه‌ای با مدیران BitTorrent از خود به عنوان رئیس ماوو یاد کرد.

مواجه شدن با اتهامات متعدد

یکی از کارمندان سابق به The Verge گفت که سان آنقدر قوانین را زیر پا می‌گذارد که رسیدن به همه آنها ممکن است امکان پذیر نباشد.

The Verge که ادعا می‌کند احضاریه‌ای را دیده است، می‌گوید که سان با تعداد زیادی از اتهامات جنایی از جمله کلاهبرداری، پول‌شویی و کمک به جنایت مواجه است. بر اساس این گزارش، این فهرست توسط هیئت منصفه تأیید نشده است. شایان ذکر است که ایالات متحده با بیش از صد کشور معاهدات مالی دارد، به همین دلیل است که بعید است سان از محاکمه در صورت اقدام مقامات برای متهم کردن او بگریزد.

کد خبر 561287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.