ضرورت انتقال مراکز درمانی و مطب‌ها به اطراف شهر

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تجمیع مطب‌ها در مرکز شهر معضل بزرگی است و با توجه به حجم ترافیک در این قسمت و برای تشویق و توسعه مراکز درمانی و مزایای دیگر و برای انتقال آنها به اطراف شهر باید پیگیری‌هایی انجام شود.

یونس امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترافیک حاصل از تجمیع مطب‌ها و مراکز درمانی در برخی از نقاط شهر، اظهار کرد: تجمیع مطب‌ها در مرکز شهر معضل بزرگی است و با توجه به حجم ترافیک در این قسمت و برای تشویق و توسعه مراکز درمانی و مزایای دیگر و برای انتقال آنها به اطراف شهر باید پیگیری‌هایی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر ارتباط بین مدیریت شهری و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان لرستان باید دو سویه و پویا باشد که با تشکیل کمیته‌ای مرتبط با این موضوع و ارائه راهکار برای چالش‌های موجود این ارتباط بیشتر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تاکید کرد: در بحث بهداشت و سلامت با مراجعه به مطب‌ها و مراکز درمانی که عمده آنها از حاشیه شهرها هستند، نیازمند توجه بیشتری است؛ چرا که مسائل بهداشتی در این زمینه کمتر رعایت می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است دانشگاه علوم پزشکی خرم‌آباد نظارت بیشتری بر مطب‌ها داشته باشد، زیرا گاهی در برخی مطب‌ها اقدامات غیرمرتبط توسط عوامل پزشک انجام می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

کد خبر 561193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.