رونالدو دلتنگ یوونتوس و تورین است؟

جدایی رونالدو از تیم یوونتوس و پیوستن او به منچستریونایتد به نظر اتفاق خوشایندی بود؛ اما این روزها شرایط برای ستاره پرتغالی در جمع شیاطین سرخ بسیار سخت شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کریس رونالدو طی دو دهه اخیر نام خود را هر روز و هر بار در دنیای فوتبال بر سر زبان‌ها انداخته است؛ زمانی در رئال به خاطر درخشش‌های بی‌نظیرش، در یوونتوس به خاطر به دوش کشیدن بار مسئولیت‌های تیم و حالا در منچستر، به خاطر حواشی و اختلافش با رالف رانگینک.

چند هفته است که رالف رانگینک به‌طورمشخصی با کریس رونالدو دچار مشکل شده است. ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد که امیدوار بود با تیم سابق خود بتواند یک بار دیگر به قهرمانی‌ها و روزهای روشن برسد، پس از اخراج اوله گونار سولسشر شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات بزرگی با کادر فنی تیمش دارد.

به تازگی رالف رانگینک از بی‌اعتنایی خود به رونالدو پرده برداشت و تاکید کرد که این بازیکن با سایر افراد در تیم تفاوتی ندارد. وقتی یک خبرنگار از رانگینک درباره شرایط روحی رونالدو پرسید، رانگینک به سادگی پاسخ داد: نمی‌دانم رونالدو خوشحال است یا نه چون از او نپرسیده‌ام.

پاسخ سرمربی منچستریونایتد به وضوح نشان می‌دهد که ارتباط وی با رونالدو اصلاً خوب نیست و شیاطین سرخ احتمالاً وضعیت دشواری را از لحاظ ذهنی سپری می‌کنند. منصفانه است که بگوییم بازگشت رونالدو به منچستریونایتد طبق برنامه پیش نرفت. بسیاری از هواداران معتقد بودند که شیاطین سرخ یکی از برندگان پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بود و با اضافه کردن رافائل واران و جیدون سانچو در کنار مهاجم پرتغالی، شانس بالایی برای کسب عناوین مختلف داشت.

با وجود تمام تلاش‌ها و هزینه‌ها برای جذب بازیکنان رده بالا، همچنان نتایج منچستر ناامیدکننده است و نمایش‌های این تیم بسیار کمتر از حد انتظار بوده، تا جایی که هواداران نسبت به سال گذشته درد و رنج‌های بیشتری را تحمل می‌کنند.

البته رانگینک به خوبی می‌داند که روی فرم بودن بازیکن پرتغالی تیمش می‌تواند بسیار به او کمک کند و امیدوار است که کریس برای بازی‌های آینده منچستر در دسترس باشد، اما بی‌اعتنایی سرمربی آلمانی به وضعیت رونالدو ثابت می‌کند که او در نهایت شانس زیادی به رونالدو نخواهد داد و احتمالاً هیچ‌گاه به او کاملاً اعتماد نمی‌کند.

اگرچه حضور رونالدو در یوونتوس با جام‌های متعدد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه نشد، اما این بازیکن همواره حمایت‌های بازیکنان و طرفداران تیمش را احساس می‌کرد و حتی از لحاظ آماری نیز شرایط بهتری داشت. رونالدو در آخرین فصل کامل خود در یوونتوس، میانگین ۰.۹۳ گل در هر ۹۰ دقیقه و ۱.۹۳ شوت به سمت دروازه در هر ۹۰ دقیقه را به ثبت رساند. این در حالی است که طی ماه‌های اخیر و در زمان حضورش در منچستر، آمار ۰.۴۴ گل در هر ۹۰ و ۱.۲۳ شوت به سمت دروازه در هر ۹۰ را ثبت کرده است.

یوونتوس این روزها شرایط نسبتاً بهتری در مقایسه با منچستریونایتد دارد. بانوی پیر در تلاش است تا جایگاه خود را برای حضور مستقیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کند؛ این در حالی است که منچستر درحال‌حاضر در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد و احتمالاً نمی‌تواند برای سال آینده شانس صعود مستقیم به لیگ قهرمانان داشته باشد.

نتایج، آمار، حمایت‌ها و آمادگی‌های ذهنی نشان می‌دهد که رونالدو احتمالاً این روزها در خانه خود به تورین و یوونتوس فکر می‌کند؛ جایگاهی که او برای همیشه از دست داد و حالا باید تلاش کند تا برای ماندن در یونایتد و کسب عناوین حداقل اعتماد رانگینک را جلب کند.

کد خبر 561188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.