عدم‌توافق لیورپول و صلاح بر سر مسائل مالی

راه صلاح و لیورپول احتمالاً به‌زودی از هم جدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول مدت‌ها است که وارد مذاکره شده تا بتواند قرارداد خود را با تیمش تمدید کند؛ اما به نظر می‌رسد که این مذاکرات بالاخره به بن‌بست خورده است.

صلاح، طی سال‌های اخیر موفق شده خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان ترکیب لیورپول معرفی کند و بسیاری از موفقیت‌های اخیر این باشگاه با هدایت کلوپ، به خاطر درخشش‌های محمد صلاح بوده است. وی با تیم لیورپول پس از ۳۰ سال به قهرمانی لیگ برتر رسید و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد.

با وجود درخشش‌های فراوان بازیکن مسلمان لیورپول، این باشگاه مدعی شده که درخواست وی برای تمدید قرارداد بسیار سنگین‌تر از مبلغی است که قرمزها قادر به پرداخت آن هستند و در صورت بی‌نتیجه ماندن مذاکرات، این باشگاه چاره‌ای جز خروج صلاح نمی‌بیند.

ستاره مصری که با عملکردهای درخشان حتی توانست چندین هوادار لیورپول را نیز مسلمان کند، حالا تنها حمایت طرفداران به فوتبال در لیورپول را همراه خود دارد. او انتظار دارد که این باشگاه با توجه به نمایش‌های او، دستمزد بالایی پرداخت کند و خود را در سطح ستاره‌هایی همچون رونالدو و کوین دی بروینه می‌بیند. در واقع رقم درخواستی این وینگر مصری برابر با این بازیکنان است؛ اما لیورپولی‌ها تاکید کرده‌اند که هیچ‌گاه قادر نیستند تا آن حد برای دستمزد یک بازیکن هزینه کنند.

درخواست مالی بالای صلاح باعث شده تا مسیر مذاکرات او با لیورپولی‌ها به بن‌بست برسد و احتمالاً باید انتظار داشته باشیم تا به زودی و طی ماه‌های آتی، او یا از این تیم جدا شود یا با مبلغ کمتری قراردادش را تمدید کند. وینگر مصری که به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم یورگن کلوپ شناخته می‌شود، در حال حاضر ۲۴۰ هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و قراردادش تا تابستان سال ۲۰۲۳ ادامه دارد.

ستاره مصری ۳۰ میلیون یورو در سال می‌خواهد؛ یعنی تنها ۵.۵ میلیون یورو کمتر از دستمزدی که لیونل مسی در پی اس جی دریافت می‌کند. در حال حاضر فن دایک در لیورپول با ۱۳ میلیون یورو بیشترین دستمزد را می‌گیرد و در صورت موافقت مسئولان لیورپول با تقاضای صلاح، او رکورد بیشترین دستمزد در تاریخ لیورپول و حتی لیگ برتر را نیز از آن خود خواهد کرد. با این وجود نظر نمی‌رسد با پیشنهاد این مهاجم ۲۹ ساله موافقت شود.

کد خبر 561183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.