نصب تمثال شهدا در ورودی‌های ماهشهر

شهرداری بندر ماهشهر با همکاری تعدادی از خادمان، ایثارگران و همرزمان شهدای معزز ماهشهری جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا، اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرداری بندر ماهشهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

شهرداری بندر ماهشهر با همکاری تعدادی از خادمان و ایثارگران و همرزمان شهدای معزز ماهشهری جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا، اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری را آغاز کرده است. این کار به واسطه بزرگداشت حماسه‌سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهدا و ایمان و عشق آنان به تداوم انقلاب اسلامی انجام شد تا به پاس فداکاری آنان گوشه‌ای از نمای شهر به تمثال شهدای عزیز مزین شود.

شهرداری در مقوله نصب تمثال شهدا، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند. اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است و در گام نخست، باید مردم با شهدا و دستاوردهایشان آشنا شوند؛ لذا طرح نصب یا تعویض تمثال شهدا در شهر و شهرک‌ها آغاز شده است.

نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا در سطح معابر شهر و شهرک‌ها و زنده نگه‌داشتن یاد و نام خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک‌تک نهادها بوده و نصب این یادمان‌ها کوچک‌ترین اقدام در زنده نگه‌داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در راستای گسترش و ترویج آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس، بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهدا، شهرداری با همکاری تعدادی از جامعه ایثارگران و جانبازان در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

کد خبر 561163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.