خوشحالم ذوب‌آهن چنین امکاناتی دارد

مدیر آکادمی باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان بر همکاری دوطرفه با ذوب‌آهن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوایل ماه جاری هیئتی متشکل از مدیران آکادمی باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان به ایران سفر کردند. یکی از مقاصد آن‌ها شهر اصفهان بود که میهمان ذوب‌آهن بودند و از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی این باشگاه دیدن کردند. همچنین مدیران دو طرف درخصوص همکاری‌های آینده به توافق رسیدند. باید دید که این امر چه دستاوردی را برای گاندوهای اصفهانی به‌دنبال دارد.

سینیشا یاسنیچ، مدیر آکادمی پارتیزان بلگراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازدیدش در کنار هیئت همراه از باشگاه ذوب‌آهن، گفت: بابت میزبانی ذوب‌آهن و شرایط خوبی که در اصفهان داشتیم، بسیار متشکرم. سپتامبر گذشته در تهران جلسه داشتیم که پیرو آن، این جلسه را در اصفهان برگزار و از باشگاه ذوب‌آهن دیدن کردیم که امکانات بسیار خوبی داشت. فکر می‌کنم این آغاز همکاری‌های آینده باشد.

وی با اشاره به ابعاد همکاری با این باشگاه اصفهانی، اظهار کرد: به عنوان مدیر آکادمی بلگراد، خیلی خوشحالم که چنین امکاناتی را در ذوب‌آهن دارید. ما هم دانشی داریم که می‌توانیم منتقل کنیم تا در نهایت این همکاری به درآمد و سود دوطرفه برسد؛ چراکه فوتبال درحقیقت یک صنعت بسیار مهم است.

مدیر آکادمی پارتیزان بلگراد در رابطه با دربی معروف شهر بلگراد میان ستاره پارتیزان و ستاره سرخ، تصریح کرد: این شهرآورد، در کنار دیدارهای بزرگی مانند رئال‌مادرید-بارسلونا قرار دارد و سومین شهرآورد بزرگ اروپا است. امیدوارم شما هم در ایران چنین پتانسیلی داشته باشید و در دربی اصفهان، به‌طورقطع طرفدار ذوب‌آهن خواهم بود.

کد خبر 561157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.