هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/۸ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۷، استانداری اصفهان با شاخص ۱۳۲، انقلاب با شاخص ۱۱۷، باهنر با شاخص ۱۳۰، پروین با شاخص ۱۰۷، فرشادی با شاخص ۱۰۱، کاوه با شاخص ۱۰۳ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۰۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه جی با شاخص ۹۹، رهنان با شاخص ۹۶، فیض با شاخص ۸۹ و میرزاطاهر با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) است دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، سجزی و دانشگاه فعال نیست.

تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۹۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) و مبارکه با عدد ۱۱۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 561151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.