بودجه پیشنهادی شهرداری لاهیجان تقدیم شورا شد

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان توسط شهردار این شهر با رقم ۳۶۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

بهمن کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: هر سال لایحه بودجه در راستای ماده ۶۷ قانون و آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، توسط شهرداری تهیه و برای تصویب به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌شود و شورای اسلامی شهر نیز در مدت زمان قانونی خود این لایحه را بررسی و تصویب می‌کند.

وی با با بیان این‌که بودجه سال جاری شهرداری لاهیجان ۱۱۵ میلیارد ریال بود که بخشی از این مبلغ محقق شده است، افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری لاهیجان برای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان است و روز یکشنبه _بیست‌ودوم اسفندماه_ در صحن شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار می‌گیرد، که امیدواریم این مبلغ تصویب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تصریح کرد: در بودجه پیشنهادی شهرداری در سال آینده حدود ۱۰۵ میلیارد تومان برای اعتبارات جاری و مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان نیز برای اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که ۲۳ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان برای آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای پروژه‌های ترافیکی فاز دو بلوار "عاقلیه" و بازگشایی خیابان ۲۲ آبان برای رفع مشکلات تردد خودروها در این مسیرها، احداث پیست دوچرخه‌سواری در تالاب حاجی‌آباد و سرمایه‌گذاری در پارک جنگل "میرصفا" در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در سال آینده است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 561145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.