نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتسال+جدول

لیگ برتر فوتسال ایران فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ با قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و ششم و آخر لیگ برتر فوتسال امروز جمعه _بیستم اسفندماه_ با هفت دیدار برگزار شد.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد مقابل فردوس قم قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر برنده این دیدار شد و با ۳۴ امتیاز در رده هفتم جای گرفت و فردوس قم هم با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون رو در روی شهروند ساری قرار گرفت که با دوگل این تیم را شکست داد و با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند، شهروند ساری هم با ۱۷ امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

تیم فوتسال فولادزرند مقابل مقاومت البرز به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو پیروز شد. فولادزرند با ۳۴ امتیاز در رده ششم و مقاومت با ۵۵ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال ملی حفاری به مصاف زندی بتن رفت که سه گل به پیروزی رسید و با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت، زندی بتن هم با ۲۷ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

تیم فوتسال کراپ میزبان سپاهان بود که با نتیجه پر گل شش بر یک پیروز شد. کراپ با ۵۹ امتیاز در رده سوم و سپاهان با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند.

تیم فوتسال راگا شهر ری و سن‌ایچ ساوه به تساوی بدون گل رضایت دادند. راگا با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم و سن‌ایچ با ۵۴ امتیاز در رده پنجم جای گرفتند.

تیم فوتسال گیتی پسند مقابل چیپس کامل مشهد قرار گرفت که با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست داد و با ۶۴ امتیاز قهرمان این دوره از لیگ برتر فوتسال شد، چیپس کامل هم با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰:

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتسال+جدول

کد خبر 561121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.