زمان برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره ابوذر البرز تغییر کرد

دبیر ششمین جشنواره ابوذر در استان البرز گفت: زمان برگزاری این جشنواره که پیش از این قرار بود در روز شنبه بیست و یکم اسفند برگزار شود که تغییر کرد.

به گزارش ایمنا، زهرا کورانی اظهار کرد: به دلیل تداخل برنامه‌ای که قرار است در همان روز در سالن شهیدان نژاد فلاح محل برگزار شود، زمان برگزاری این جشنواره که پیش از این قرار بود در روز شنبه بیست و یکم اسفند برگزار شود که تغییر کرد.

وی با بیان اینکه ۴۱۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: ۱۲۰ شرکت کننده البرزی در این جشنواره شرکت کردند که تمام این آثار توسط داوران مورد داوری و بررسی قرار گرفت.

دبیر ششمین جشنواره ابوذر در استان البرز، ادامه داد: بر همین اساس نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در بخش‌های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس در روز یکشنبه معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به بالا بودن سطح داوری این دوره اظهار کرد: تمام سعی داورها بر این بود که قضاوت‌ها بر اساس انصاف و دقت بالایی بوده و حقی از کسی ضایع نشود.

محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود همچنین دشمن‌شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 561054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.