تصویب طرح الحاق زمین‌های ابراهیم آباد به محدوده شهری مبارکه

شهردار مبارکه گفت: طرح الحاق زمین‌های ابراهیم آباد بعنوان یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم محله قلعه مبارکه تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد مهدی احمدی در جمع تعدادی از اهالی محله قلعه در مسجد النبی مبارکه اظهار کرد: الحاق این زمین‌ها در کارگروه امور زیربنایی استان به ریاست استاندار اصفهان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد باید در شورای برنامه ریزی استان هم تصویب شود ادامه داد: شهرداری در ادامه این فرآیند باید نسبت به تهیه طرح‌های اجرایی و صدور پروانه‌های ساختمانی اقدام کند.

شهردار مبارکه اضافه کرد: حضور در بین اهالی این محله و اعلام عمومی تصویب این طرح با هدف جلوگیری از سوداگری در خرید و فروش این زمین‌ها انجام شد.

وی با اشاره به روال قانونی تهیه طرح بر اساس ضوابط و مقررات شهری با انتخاب مشاور، گفت: شهروندان نباید به صحبت‌های عامیانه در این زمینه توجهی داشته باشند و اطمینان داشته باشند که مدیریت شهری تا پایان در کنار مردم خواهد بود.

احمدی با ابراز خرسندی از اینکه این مشکل چندین ساله و دغدغه به حق مردم پاسخ داده شد ابراز امیدواری کرد که نهضت پاسخگویی به نیازهای به حق شهروندان در آینده هم ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری مبارکه، افزود: یکی از ویژگی‌های سال آینده مبارکه بر مبنای سیاست مسجد محوری و محله محوری است.

شهردار مبارکه بیان کرد: بر اساس تاکید اعضای شورای شهر سهم هر کدام از محله‌ها بر اساس سرانه جمعیتی در بودجه سال آینده مشخص خواهد شد و پروژه‌های عمرانی بر اساس عدالت در سطح شهر انجام خواهد شد.

کد خبر 561014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.