جامعه نباید نسبت به انقلاب و آرمان‌های شهیدان بی‌تفاوت باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: خانواده شهدا انتظار دارند از دستاوردهای انقلاب محافظت شده و نگذاریم این دستاوردها از بین رفته و محو شود. جامعه باید نسبت به انقلاب و آرمان‌های شهیدان حساس بوده و بی تفاوت نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود احمدی‌نیا، امروز _جمعه بیستم اسفندماه ۱۴۰۰_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: مبارزه با طاغوت و دفاع از مظلومان یکی از دستاوردهای شهیدان بوده، ۱۰ درصد از شهدای کشور متعلق به استان اصفهان است و مردم اصفهان امروز هم با تمام وجود از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا موجب پیشرفت‌های امروز شده است، افزود: در آینده نیز خون شهدا بر پیشرفت و تعالی کشور مؤثر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: کسانی که در ۴۰ سال گذشته از مسیر امام رهبری خارج شدند به کشور آسیب وارد کردند بنابراین مسئولان باید بیشتر توجه داشته و بدانند در مقابل در مقابل دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی مسئول هستند.

احمدی‌نیا اضافه کرد: نظام سلطه و استکبار در مقابل جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن ندارد، جمهوری اسلامی ایران هم باید از این دستاورد بزرگ صیانت کند.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت و مجلس انقلابی بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد، ادامه داد: خانواده شهدا انتظار دارند از دستاوردهای انقلاب محافظت شده و نگذاریم این دستاوردها از بین رفته و محو شود. جامعه باید نسبت به انقلاب و آرمان‌های شهیدان حساس بوده و بی تفاوت نباشد.

کد خبر 561011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.