شرکت حضوری در جلسات شورای تورنتو انتخابی شد

کمیته عمومی و شورای شهر تورنتو در حال تصمیم‌گیری برای گذار از جلسات حضوری به نوعی مدل ترکیبی از برگزاری جلسات با ارائه گزینه‌های انتخابی حضور در جلسه یا شرکت از راه دور برای اعضا هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمیته عمومی دولت و شورای شهر تورنتو اعلام کردند که از بیست‌ودوم مارس و پس از بازگشت کارکنان اداری به دفاتر کاری شهر، جلسات شورای شهر و کمیته با مدلی ترکیبی برگزار می‌شود که امکان انتخاب میان گزینه‌های حضور فیزیکی در جلسه یا شرکت از راه دور را در اختیار اعضا قرار می‌دهد. عموم مردم نیز می‌توانند به‌صورت حضوری یا مجازی به شرکت در جلسات و رأی‌دهی اقدام کنند.

شورای شهر تورنتو همچنین اعلام کرد کمیته‌های دائمی، شوراهای اجتماعی و جلسات شورا اولین گزینه‌هایی هستند که از این مدل ترکیبی بهره می‌برند. نهادهای مشورتی شورا، هیئت‌های امنا (از جمله هیئت بهداشت تورنتو)، دادگاه‌ها و هیئت‌های مورد حمایت شهرداری نیز در حال حاضر فقط به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند و در آینده‌ای نزدیک از مدل ترکیبی بهره خواهند برد. جلسات ترکیبی در اتاق شورا برگزار خواهد شد تا فضای مورد نیاز برای همه شرکت‌کنندگان به حداکثر برسد. شرکت مجازی در جلسات نیز با استفاده از یک پلت‌فرم ویدئویی کنفرانس آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود. سایر مردم که تمایل یا امکان شرکت در جلسات را ندارند نیز می‌توانند از طریق حساب یوتیوب یا وب‌سایت شورای شهر تورنتو شاهد روند جلسه باشند.

طبق تصمیم جلسه روز پانزدهم دسامبر شورای شهر تورنتو، اعضای شورا که مایل به شرکت حضوری در جلسات هستند باید هر دو دوز از یکی از واکسن‌های تصویب‌شده دو دوزی یا یک دوز از واکسن‌های تک‌دوز را دریافت کرده باشند و کارت واکسیناسیون ارائه دهند. علاوه بر این استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی برای عموم مردم الزامی خواهد بود.

با تصمیم شواری شهر تورنتو، از بیست‌ویکم مارس دفاتر اداری این شهر به‌طور کامل بازگشایی شده است و در کنار رعایت تمام ضوابط و دستورالعمل‌های استانی، بهداشت عمومی و بهداشت حرفه‌ای و ایمنی، عموم مردم اجازه خواهند داشت، فراتر از پیشخوان‌ها به بخش‌های عمومی شهرداری‌ها و مراکز مدنی شهر دسترسی داشته باشند. با تکامل مقررات و دستورالعمل‌های بهداشت عمومی و بهداشت و ایمنی شغلی، به‌روزرسانی‌های مربوط به خدمات شهری و ساعات کار ادارات تورنتو در وب‌سایت خدمات شخصی شورای شهر تورنتو اعلام خواهد شد.

کد خبر 560999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.