بازسازی خانه‌های وست‌مینستر در راستای سازگاری با محیط‌زیست

شورای شهر «وست‌مینستر» متعهد شده که به‌ عنوان بخشی از برنامه سازگاری با محیط‌زیست، صدها خانه موجود در اختیار شهرداری را در راستای منفعت عموم مردم بازسازی کند. برنامه مقاوم‌سازی، یکی از مجموعه اقداماتی است که به‌ عنوان بخشی از بلندپروازی‌های شورای شهر وست‌مینستر برای کربن‌ صفر شدن منطقه در نظر دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر «وست‌مینستر» برنامه سازگاری با محیط‌زیست شهری را در دستورالعمل فعالیت‌های خود قرار داد و متعهد شد به‌عنوان بخشی از این برنامه، صدها مسکن شهرداری‌های خود را بر اساس معیارهای دوستداری با محیط‌زیست بازسازی کند. این تعهد، تنها یکی از چندین ایده جدید و هیجان‌انگیزی است که شورای شهر در راستای بهبودی کشور از همه‌گیری کووید -۱۹ برای بهبود زندگی ساکنان، مشاغل و بازدیدکنندگان خود طی ۱۲ ماه آینده طراحی کرده است.

شورای وست‌مینستر، پس از صرف بودجه دولتی ۳.۳ میلیون پوندی در راستای کربن‌زدایی مسکن‌های اجتماعی اعلام کرد، در ماه‌های آینده ۳۶۰ خانه دیگر در سراسر شهر بهبود در این بخش را تجربه خواهد کرد و در این راستا گفت: «بازسازی‌های کارآمد ساختمان‌ها در بخش انرژی نه تنها با کاهش انتشار میزان کربن همراه است که باعث صرفه‌جویی چند هزار پوندی در قبض‌هایی خواهد شد که به احتمال زیاد در ماه‌های آینده با افزایش مواجه خواهند بود.»

شورای شهر وست‌مینستر اعلام کرد که پیش از این نیز نزدیک به ۱۰۰ خانه که در اختیار شهرداری قرار دارد، به عایق‌بندی‌های زیربنا، کف و دیوارهای داخلی، همچنین لعاب ثانویه و سیستم گرمایش الکترونیکی مجهز شده و شاهد پیشرفت‌های سبز بوده است. شورا در نظر دارد که برای این خانه‌ها طرح آزمایشی پمپ‌های حرارتی منابع هوا را نیز پیاده‌سازی کند.

برنامه مقاوم‌سازی یکی از مجموعه اقداماتی است که به‌عنوان بخشی از بلندپروازی‌های شورای شهر وست‌مینستر برای کربن‌صفر شدن منطقه تا پایان دهه جاری و تبدیل شدن به شهر بدون کربن تا سال ۲۰۴۰ انجام می‌شود. این شورا اعلام کرده است که قصد دارد با بازسازی ۷۰ ساختمان شورا، انتشار گازهای گلخانه‌ای آن‌ها را یک‌پنجم کاهش دهد و با برقی کردن وسایل‌نقلیه جمع‌آوری زباله که با استفاده از انرژی تولید شده از زباله‌های جمع‌آوری‌شده سراسر شهر شارژ می‌شود، یکی از سبزترین خدمات پسماند سازمان محلی در کشور را ارائه دهد. تا سال ۲۰۲۲ حدود ۵۰۰ نقطه شارژ EV دیگر در سراسر شهر نصب و برای تشویق دانش‌آموزان به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در راه مدرسه ۱۰ «خیابان مدرسه» ایجاد کند.

عضو شورای شهر وست‌مینستر گفت: «به‌عنوان مقامات محلی، ما باید در کمک به کاهش گازهای مضری که نه تنها زندگی ساکنان شهر، بلکه حیات کل سیاره را نابود می‌کند پیشگام باشیم و مجموعه اقدامات معرفی‌شده در استراتژی شورای شهر وست‌مینستر با هدف مقابله با این مشکلات حاوی روشی است که راه‌حل‌های پایدار بلندمدت برای این منظور ارائه می‌کند».

سند چشم‌انداز شورای شهر وست‌مینستر برای سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳ علاوه بر سبزتر و پاک‌تر شدن شهر دربردارنده سه مقوله جوامع متحرک، اقتصاد پررونق و شهر هوشمند است و در کنار برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست پایداری، به راه‌اندازی یک صندوق یک‌میلیون پوندی به‌منظور آموزش «فرهنگ میزبانی» به جوانان است که بخشی از برنامه تعهد ارائه آموزش با کیفیت بالا به ساکنان و ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزشی، همچنین تضمین این مسئله مهم است که وست‌مینستر یک مقصدی انتخابی مناسب برای اشتغال، تجارت و گردشگری محسوب می‌شود.

کد خبر 560993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.