پیروزی پاختاکور و توقف الدحیل و التعاون

رقبای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا امروز در رقابت‌های داخلی به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و التعاون عربستان امروز _پنجشنبه، نوزدهم اسفندماه_ در چارچوب رقابت‌های لیگ کشور خود به مصاف حریفان خود رفتند.

ابتدا از ساعت ۱۷ به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر ازبکستان، تیم پاختاکور در ورزشگاه خانگی خود میزبان نفتچی فارگونا بود که در نهایت با تک گل دراگان سران در دقیقه ۵۲ به پیروزی رسید. در این دیدار نفتچی از دقیقه ۲۱ با اخراج مستقیم بازیکن خود ده ۱۰ نفره شده بود. پاختاکور با این پیروزی شش امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت.

در دیگر دیدار امروز، از هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر، الدحیل از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الاهلی رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله الدحیل با صدر جدول و با وجود یک بازی بیشتر نسبت به السد صدرنشین، به ۱۲ امتیاز برسد.

التعاون عربستان که در صورت پیروزی در دیدار پلی آف هم گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد نیز امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر عربستان به مصاف تیم رده سیزدهمی الفیصلی رفت. این دیدار تا دقایق پایانی به لطف گل‌های دقایق ۱۱ و ۷۲ لئاندره تاوامبا با حساب دو بر یک به سود التعاون در جریان بود اما در آخرین ثانیه‌های بازی و در دقیقه ۱۰۰ الفیصلی روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه التعاون را باز کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد. التعاون با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا در رده یازدهم لیگ ۱۶ تیمی عربستان قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید کند.

گفتنی است مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از حدود یک ماه دیگر به صورت متمرکز در شهرهای مختلف کشور عربستان آغاز می‌شود و سپاهان از ایران در گروه D با تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار التعاون عربستان و الجیش سوریه برای صعود رقابت می‌کند.

کد خبر 560945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.