افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی در شهر صوری نیست/لزوم برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افتتاحیه‌های امروز صوری نیست، گفت: امروز ۴۴ پروژه در نقاط مختلف شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _ پنجشنبه نوزدهم اسفندماه_ در آئین افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز پروژه‌هایی به بهره‌برداری رسید که از چند هفته قبل آماده بوده است؛ بنابراین افتتاحیه‌های امروز صوری نیست و از این بابت از شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم.

وی با تاکید اینکه امروز ۴۴ پروژه در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید، افزود: بهتر است در آینده پروژه‌های مربوط به یک منطقه با حضور مدیران همان منطقه و مردم محله در مراسمی افتتاح شود؛ البته شاید فشردگی برنامه‌های آخر سال موجب شده که افتتاح‌ها به این شیوه برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تمام پروژه‌های شهری در سال ۱۴۰۱ زمان‌بندی مشخص و روشنی دارد؛ از این رو از مسئولان ستاد افتتاحیه می‌خواهم از اکنون برای برگزاری مراسم افتتاح برنامه‌ریزی کنند و به متولی پروژه‌ها هم زمان افتتاح را اعلام کنند تا جدیت کار مشخص شود؛ زیرا مطالبه و حق مردم محل است و هر کوتاهی و تأخیر در افتتاحیه قابل بررسی است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: این شیوه نشان می‌دهد با برنامه فعالیت می‌کنیم و از سویی در بین مجموعه تحرک و پویایی ایجاد می‌شود.‌

کد خبر 560878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.