سومین دوره رویداد ملی صنعتی کسب و کار در دانشگاه مازندران

رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه مازندران گفت: رویداد ملی صنعتی کسب و کار (کوک) با هدف ترویج کار آفرینی و کسب و کار برای دانشجویان و دانشگاهیان و رفع مشکلات صنایع برگزار می شود.

حجت غنودی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با اهداف برگزاری رویداد ملی صنعتی کسب و کار اظهار کرد: اولین هدف از برگزاری این استارتاپ ترویج کارآفرینی و کسب و کار برای دانشگاهیان و دانشجویان است. از آنجایی که در این رویداد استارتاپی چالش‌های صنعت به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و آن‌ها ایده‌های خود را با در نظر گرفتن چالش‌های صنایع طراحی می‌کنند؛ بنابراین هدف دوم این رویداد حل مشکلات و مسائل صنعت است.

وی در ادامه گفت: در افتتاحیه سومین دوره رویداد ملی صنعتی کسب و کار که یکشنبه_ پانزدهم اسفند ماه_ برگزار شد ۱۱۰ نفر به صورت گروهی و انفرادی شرکت و ایده‌های خود را مطرح کردند و مربیان ۱۱ ایده از بین ایده‌های مطرح شده را برگزیدند. پس از انتخاب ایده‌های برتر، با نظر مربیان و شرکت کنندگان یک تیم برای کار روی هر ایده تشکیل می‌شود. کارگاه‌های آموزشی نیز برای پرورش ایده‌ها قبل و بعد از رویداد تشکیل می‌شود.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه مازندران در رابطه با اختتامیه رویداد ملی صنعتی کسب و کار عنوان کرد: در روز اختتامیه چهارشنبه _هجدهم اسفندماه_ شرکت کنندگان ایده‌های خود را در حضور داوران ارائه دادند و از ۱۱ ایده ارائه شده سه ایده به عنوان برترین ایده انتخاب شد.

کد خبر 560873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.