فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی‌ارشد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: فردا _جمعه بیستم اسفندماه_ آخرین مهلت مراجعه به سایت سازمان سنجش و ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی‌ارشد در رشته مورد علاقه است.

رضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه زمان ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در کل کشور از دهم تا بیستم اسفندماه است، اظهار کرد: فردا _جمعه بیستم اسفندماه_ آخرین مهلت مراجعه به سایت سازمان سنجش و ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در رشته مورد علاقه است.

وی افزود: این آزمون تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و پس از آن در مهر سال ۱۴۰۱ آموزش پذیرفته‌شدگان آغاز خواهد شد. یکی از مزایای آزمون فراگیر مربوط به منابع است و این منابع در واقع همان دروس ترم یک است؛ در نتیجه دانشجویان فراگیر یک ترم پیش می‌افتند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور فرصت بسیار خوبی برای افرادی از جمله کارمندان دستگاه‌ها، نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی است و ازآنجاکه این افراد فرصت کافی برای حضور در کلاس ندارند، می‌توانند از فایل‌های ضبط شده و کلاس‌های غیرحضوری استفاده کنند.

مختاری در رابطه با شرایط تسهیلات این مرکز علمی گفت: در بین دانشگاه‌هایی که شهریه دریافت می‌کنند، دانشگاه پیام‌نور پایین‌ترین مبلغ را دریافت می‌کند و امکان ادامه تحصیل در شرایط غیرحضوری مطلوبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر مواد گفته شده این دانشگاه تسهیلات وام دانشجویی را به صورت مطلوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و این مسئله باعث کاهش مشکلات مالی می‌شود.

کد خبر 560858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.