پیشرفت‌های نیروی هوایی هیچ‌گاه متوقف نشده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشرفت‌های نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده است؛بلکه کارکنان این نیرو با عزمی مضاعف و با روحیه‌ای انقلابی و جهادی تا به امروز دستاوردهای بسیاری را برای کشور به دست آورده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی که با حضور جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به رشد و پیشرفت نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در نیروی هوایی به دنبال حرکت به سمت نوآوری و پیشرفت روزافزون هستیم که بی‌شک با وجود جوانان متخصص و متعهد، این اهداف دست‌یافتنی است.

وی افزود: امروز وظیفه ما حفاظت و صیانت از میهن عزیزمان ایران است؛ بی‌شک این هدف والا و الهی نیاز به پشتکار و کار جهادی دارد. آنچه ما پیش روی خود داریم و تنها به آن فکر می‌کنیم، پیشرفت و ترقی کشور عزیزمان ایران به‌خصوص در صنعت هوایی است. در این راه جوانانی متعهد و متخصص در نیروی هوایی الهی با گام‌هایی استوار آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پیشرفت‌های نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده است، بلکه کارکنان این نیرو با عزمی مضاعف و با روحیه‌ای انقلابی و جهادی تا به امروز دستاوردهای بسیاری را برای کشور به دست آورده‌اند. از این رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حرکت به سمت جهاد تبیین و با توجه به اهتمام ویژه نسبت به این موضوع، وظیفه ما تبیین دستاوردها و عملکرد این نیرو در تمام حوزه‌ها است. همان‌گونه‌که نیروی هوایی یکی از اولین‌ها در تمام حوزه‌ها بوده، در این حوزه نیز باید نقش خود را به خوبی ادا کند و جهاد تبیین را یکی از اولویت‌های خود بداند.

واحدی خاطرنشان کرد: در نیروی هوایی بر این باور هستیم که شروع کار این نیرو از نوزدهم بهمن ماه همزمان با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) است و کارکنان این نیرو با عزمی راسخ و روحیه‌ای بالا نسبت به سال‌های گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌خصوص شهیدان سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: شهدا، طلایه‌داران انقلاب اسلامی هستند که با غیرتی مثال‌زدنی در برابر متجاوزان و استکبار جهانی ایستادند تا آزاده باشند. بی‌شک امنیت و آرامش امروزمان را مدیون چنین انسان‌های پاک‌سرشتی هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی الهی در سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: در نیرویی مشغول به خدمت هستیم که صداقت و راستی مبنا و شاخصه اصلی این نیرو است. نیرویی که ملقب به نیروی هوایی الهی و وظیفه ما امانت‌داری، حفظ و ارتقای ارزش‌های این نیرو است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره جهاد تبیین گفت: امروز ما در نیروی هوایی الهی باید همچون گذشته پیشگام و در حوزه جهاد تبیین، جزو اولین‌ها باشیم؛ چراکه مخاطب اصلی این پیام کارکنان نیروی هوایی هستند. همان‌گونه‌که در قرآن کریم به آن اشاره شده ما باید کارها و عملکردهای شایسته و شایان ذکر را تبیین کنیم و این عملکردها و دستاوردها را برای عموم به نمایش بگذاریم.

کد خبر 560855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.