رانندگان متخلف در قم شناسایی می‌شوند

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم گفت: شناسایی رانندگان متخلف به لحاظ رعایت نکردن سرعت مجاز با کمک دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، از اقدامات عملیاتی شهرداری این کلان‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید برزو درخصوص مدیریت مطلوب ترافیک در نهمین کمیته فنی شورای ترافیک استان قم، اظهار کرد: همکاری‌های مناسبی بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و راهور ناجا این استان برای مدیریت مطلوب‌تر ترافیک در شهر وجود دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه ترافیکی شهر قم، ادامه داد: شناسایی رانندگان متخلف به لحاظ رعایت نکردن سرعت مجاز با کمک دوربین‌های ثبت تخلف سرعت از اقدامات عملیاتی شهرداری قم است.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم تاکید کرد: تعریف گشت‌های مشترک برای شناسایی مقررات ایمنی ترافیکی و معرفی به مناطق جهت رفع سریع آن‌ها نیز در حال انجام است و نتایج مطلوبی بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه رعایت‌نکردنِ فاصله طولی از عوامل مهم تصادف‌ها در قم است، گفت: به همین منظور، معرفی سامانه هوشمند ابتکاری شناسایی همزمان تخلف سرعت و رعایت‌نکردنِ فاصله طولی و معرفی خط‌کشی مرتبط با آن، در قم انجام شده است.

برزو درخصوص اقدامات انجام شده برای بهبود ترافیک شهر قم، خاطرنشان کرد: تعریف طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و توقف‌های نابجا در میدان ۷۲ تن با استفاده از ظرفیت دوربین‌های نظارتی و گشت هوشمند برخورد با تخلفات ساکن نیز در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر قم انجام شده است.

کد خبر 560810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.