اپل ویژگی‌های جدید iMovie را به‌زودی ارائه می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل ویژگی‌های جدید iMovie که شاملMagic Movie و Storyboards می‌شود را در ماه آوریل منتشر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در رویداد Peek Performance علاوه بر رونمایی از محصولات مختلف خود، دو ویژگی جدید در برنامه فیلم‌سازی iMovie را به نمایش گذاشت که در ماه آوریل ارائه خواهند شد. یکی از این ویژگی‌ها که Magic Movie نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد که رسانه یا یک آلبوم را انتخاب کنند، سپس iMovie بهترین قسمت آن را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و آن‌ها را در یک فیلم قرار می‌دهد؛ البته کاربران می‌توانند کلیپ‌ها را به سلیقه خود برش دهند و حذف یا مرتب کنند. Magic Movie به کاربران اجازه می‌دهد که ۲۰ سبک مختلف را آزمایش کنند.

ویژگی بعدی که Storyboards نام دارد، این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا مهارت‌های داستان‌گویی خود را از طریق ۲۰ الگوی Storyboards از پیش‌ساخته بهبود ببخشند. هر Storyboard بر اساس ژانرهای محبوب در میان مردم، مانند آشپزی و بررسی محصول، فهرستی دقیق از عکس‌ها را ارائه می‌کند تا افراد بتوانند نحوه تولید داستان، تنظیم کلیپ‌ها و گرفتن عکس‌ها را یاد بگیرند. در نهایت نیز ویدئو به آسانی در قسمت Photos ذخیره می‌شود تا کاربران بتوانند آن را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند.

برنامه iMovie برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ برای مک، در سال ۲۰۱۰ برای آیفون و در سال ۲۰۱۱ بر آیپد اجرا شد. به نظر می‌رسد که برنامه ذکر شده برای همه کاربران دستگاه‌های اپل به صورت رایگان در دسترس است.

کد خبر 560783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.