راه‌اندازی سامانه شفافیت در شهرداری تنکابن

شهردار تنکابن از آغاز به کار سامانه شفافیت در وب‌سایت شهرداری تنکابن خبر داد.

محمدابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اتمام طراحی سایت و اضافه شدن بخش‌های جدید و متنوع، بحث راه‌اندازی سامانه شفافیت در دستور کار قرار گرفت تا تمام مناقصات و مزایده‌ها بر سامانه ستاد بارگذاری شود و همگان شرایط دسترسی به مناقصات و مزایده‌های شهرداری را داشته باشند.

وی افزود: یکی از شعارهای ما در بدو ورود به شهرداری تنکابن، بحث شفاف‌سازی امور مربوط به شهرداری بود که در این راستا اهداف و چشم‌اندازی مشخص تعریف کردیم و در صدد هستیم تا هرچه سریع‌تر به چشم‌انداز هدف برسیم.

شهردار تنکابن با اشاره به ضرورت مهیا کردن زیرساخت‌ها، خاطرنشان کرد: بازنگری کامل در طراحی سایت شهرداری از اقداماتی است که باید انجام شود تا بتوانیم تمام خواسته‌های شهروندان را در سایت شفافیت شهرداری پیش‌بینی کنیم.

لاریجانی اضافه کرد: سایت جدید شهرداری با قابلیت‌های جدید و دسترسی بهتر می‌تواند فضا را برای هر اقدامی در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک فراهم کند.

وی با بیان اینکه سامانه شفافیت می‌تواند بخش قابل توجهی از سوءتفاهم‌ها و سو برداشت‌ها که اعتماد میان شهرداری و شهروندان را مخدوش کرده است را برطرف کند، گفت: امورات شهر و شهرداری باید از محل عوارض پرداختی شهروندان تأمین شود.

شهردار تنکابن افزود: مردم به واقع ولی‌نعمتان ما هستند و اعتماد آنان سرمایه اجتماعی است که باید از آن صیانت کنیم.

کد خبر 560782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.