بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رودسر تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: کلیات بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این شهر با رقم ۸۲۰ میلیارد ریال توسط اعضای شورای اسلامی این شهر مصوب شد.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری رودسر ۵۸۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت.

وی افزود: با توجه به تحقق بودجه امسال، تورم موجود و افزایش چندین برابری قیمت مصالح در سال ۱۴۰۱ بودجه ۸۲۰ میلیارد ریالی برای شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد که توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر اضافه کرد: ۶۰ درصد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت معابر، احداث پل سردهنه رودخانه کیارود و شیرارود جهت اتصال ساحل شهدا به گسکر محله جهت کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد شهروندان، احداث پارک، توسعه مراکز گردشگری و اماکن تفریحی نیز در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری رودسر در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت، شامل چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد، بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان است و در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 560781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.