آماده‌سازی شهر ماسال برای استقبال از نوروز

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال گفت: برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ طرح زیباسازی و آماده‌سازی سیما و منظر شهری در حال اجرا است.

ابوالفضل دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری ماسال طبق روال سال‌های گذشته طرح زیباسازی شهر را با کمک ۲۴ نیروی خدمات شهری و به‌کارگیری هفت دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین، تا پایان اسفندماه اجرا می‌کند و در این طرح خیابان‌های اصلی و فرعی، بلوارها و کوچه‌ها رفت‌وروب، پاکسازی و شست‌وشو می‌شود.

وی افزود: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، شست‌وشوی سطل‌های زباله، نصب چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها، شن‌ریزی و تسطیح کوچه‌ها شامل طرح استقبال از بهار است.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی تعمیر و شیرآلات آن تعویض شده است، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز، روزانه یک کارگر وظیفه آماده‌سازی و نظافت یکی از سرویس‌های بهداشتی را برعهده دارد.

دولتی با بیان اینکه گل‌کاری فضای سبز معابر و گلدان‌های سطح شهر انجام شده و پارک‌ها با گونه‌هایی از فونیکس، لاوسون و کاج نقره‌ای درختکاری شده است، ادامه داد: در آستانه نوروز مزار شهدا و آرامستان پاکسازی، شست‌وشو و غبارروبی می‌شود.

وی با بیان این‌که از روز بیست‌وپنجم اسفندماه جاری دو هفت‌سین نوروزی کاملاً بومی در میادین گاز و مرکزی شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: به منظور آگاه‌سازی شهروندان از خطرات استفاده از ترقه و مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال، بنرهای هشدار در نقاط پرتردد و بنرهای تبریک نوروزی، در ورودی و خروجی شهر نصب می‌شود.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال با بیان این‌که نیروهای خدمات شهری در ایام نوروز در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند، گفت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته ویروس کرونا موجب فوت بسیاری از شهروندان شد و فضای غمگینی در شهر ایجاد کرد، شهرداری ماسال در تلاش است تا با زیباسازی بیشتر شهر در نوروز ۱۴۰۱، فضایی شاد و پرنشاط برای شهروندان و مسافران ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، شهر ماسال در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 560778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.