هر آنچه باید در مورد دی اکتیو اینستاگرام بدانیم

وقتی صحبت از رسانه‌های اجتماعی می‌شود، اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی مجازی است.

اینستاگرام با تصاویری خیره‌کننده و ویژگی‌های مفید، یکی از برترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در جهان است. اما، مانند همه‌ی چیزهای خوب، زمان‌هایی وجود دارد که دوست دارید آن را به پایان برسانید و دی اکتیو اینستاگرام خود را انجام دهید.

چه به یک استراحت کوتاه و جدایی از شبکه‌های اجتماعی نیاز داشته باشید و چه بخواهید برای همیشه از فضای مجازی خارج شوید، این راهنما هر آنچه را که باید در مورد دی اکتیو اینستاگرام خود بدانید، به شما آموزش می‌دهد.

۱- اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کنید

از آنجایی که حذف اکانت اینستاگرام دائمی و نهایی است، اینستاگرام توصیه می‌کند ابتدا اکانت خود را به طور موقت غیرفعال کنید. اگر این کار را انجام دهید، همچنان می‌توانید حساب و تمام محتوای خود را بازیابی کنید.

۱-۱- چگونه دی اکتیو اینستاگرام خود را انجام دهیم؟

دی اکتیو اینستاگرام، خود یک راه آسان برای استراحت و جدایی از رسانه‌های اجتماعی یا تصمیم‌گیری در مورد حذف کامل حساب اینستاگرام است.

دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت یک فرایند ساده است. با این حال، شما نمی‌توانید این کار را در برنامه اینستاگرام انجام دهید. شما باید در مرورگر دسکتاپ خود وارد حساب کاربری شوید. بنابراین مطمئن شوید که تمام اطلاعات ورود به حساب خود را در دسترس دارید.

در اینجا نحوه دی اکتیو اینستاگرام آورده شده است:

  1. مرورگر دسکتاپ خود را باز کنید.
  2. به اینستاگرام بروید.
  3. وارد حساب کاربری خود شوید.
  4. روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  5. ویرایش پروفایل یا edit را انتخاب کنید.
  6. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Temporarily Disable My Account در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.
  7. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، گزینه‌ای را انتخاب کنید.
  8. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.
  9. روی گزینه Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

به یاد داشته باشید که پیروی از این دستورالعمل‌ها، تمام محتوای شما را از فالوورهای شما پنهان می‌کند. هیچکس نمی‌تواند حساب شما را ببیند تا زمانی که با ورود مجدد، آن را فعال کنید.

۱-۲- برای چه مدت می‌توانید اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟

تا زمانی که بخواهید می‌توانید حساب خود را به طور موقت غیرفعال نگه دارید. با ورود مجدد می‌توانید آن را در هر زمانی دوباره فعال کنید. با این حال، یک محدودیت وجود دارد.

اینستاگرام در حال حاضر فقط یک بار در هفته به شما اجازه می‌دهد دی اکتیو اینستاگرام خود را انجام دهید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید، دوباره وارد شوید و سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید، باید یک هفته صبر کنید تا این کار را انجام دهید.

۱-۳- آیا با غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود فالوورهای خود را از دست می‌دهید؟

خیر. از آنجایی که اینستاگرام هنگام غیرفعال کردن موقت حسابتان، تمام داده‌های حسابتان را ذخیره می‌کند، پس از فعال کردن، آن را به حالتی که در زمان حذف بود برمی‌گرداند.

همچنین، وقتی آن را غیرفعال می‌کنید، حساب شما در همه جای پلتفرم اینستاگرام ناپدید می‌شود از جمله لیست فالوورهای سایر حساب‌ها. به عبارت دیگر، وقتی حساب شما مخفی است، افراد نمی‌توانند شما را لغو فالو کنند زیرا نمی‌توانند شما را پیدا کنند یا حساب شما را ببینند.

هر آنچه باید در مورد دی اکتیو اینستاگرام بدانیم

۲- اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید

اگر قبلاً سعی کرده‌اید به طور موقت حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید (یا فقط برنامه را از تلفن خود حذف کنید) اما حال می‌خواهید اقدامات جدی‌تری انجام دهید، انجام این کار نسبتاً ساده است. فقط به یاد داشته باشید که حذف حساب شما دائمی است و قابل برگشت نیست. برای حذف حساب خود، باید اطلاعات ورود خود را آماده کنید.

۲-۱- چگونه اکانت اینستاگرام خود را در آیفون حذف کنیم

تا به امروز امکان دی اکتیو اینستاگرام از داخل خود برنامه اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، می‌توانید حساب خود را در آیفون خود از طریق مرورگر تلفن همراه حذف کنید.

  1. مرورگر موبایل خود را باز کنید.
  2. به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام بروید.
  3. اگر وارد نشده‌اید، برای ورود به حساب کاربری خود دستور را دنبال کنید.
  4. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، گزینه‌ای را انتخاب کنید.
  5. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.
  6. برای همیشه Delete My Account را فشار دهید.

۲-۲- چگونه اکانت اینستاگرام خود را روی دسکتاپ حذف کنیم

خوشبختانه، حذف اکانت اینستاگرام روی دسکتاپ به همین سادگی است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. مرورگر دسکتاپ خود را باز کنید.
  2. به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام بروید.
  3. اگر وارد نشده‌اید، برای ورود به حساب کاربری خود دستور را دنبال کنید.
  4. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، گزینه‌ای را انتخاب کنید.
  5. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.
  6. برای همیشه Delete My Account را فشار دهید.

اگر کسب و کاری در اینترنت راه انداخته‌اید و به دلیل پیشرفت محدود یا عدم پیشرفت در کارتان می‌خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید یا از طریق دی اکتیو اینستاگرام می‌خواهید قید کار را بزنید؛ لطفاً کمی صبر کنید و شتاب‌زده عمل نکنید.

شما تا جایی از کار را خوب پیش رفته‌اید، تصمیم گرفته‌اید، کمی پشتکار داشته‌اید و مقداری حوصله و زمان صرف کرده‌اید. باید به این موضوع آگاه باشید که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید در زمان بسیار صرفه‌جویی کنید و جا نزنید. شما باید بتوانید هر چه سریع‌تر جای پای خود را در مارکت آنلاین سفت کنید تا از رقبایتان عقب نیفتید. زمان برای شما صبر نمی‌کند!

ممکن است گاهی به دلیل نداشتن بودجه‌ی کافی به این فکر کنید که با هزینه‌ی کمتر، کارها را خودتان انجام دهید، اما در اینجا شما ارزش زمان را در نظر نگرفته‌اید. دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین همانطور که گفتیم به مراتب هزینه‌ی کمتری نسبت به تبلیغات سنتی روی دوش شما می‌گذارد، در نتیجه به راحتی می‌توانید با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌های اضافی، بودجه‌ای برای خدمات دیجیتال مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

آژانس‌های حرفه‌ای مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا با هزینه‌ای متناسب با بودجه و نیاز شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند شما را به یک برند در زمینه فروش خود در اینستاگرام برساند. بنابراین قبل از دی اکتیو اینستاگرام خود کمی جست و جو کنید و کسب و کار خود را به یک متخصص بسپارید.

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) با ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ یعنی آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی تمامی خدمات سئو، کسب و کار کوچک شما را در فضای آنلاینی مثل اینستاگرام توسعه می‌دهد و فروش آنلاینتان را چندین برابر می‌کند.

هر آنچه باید در مورد دی اکتیو اینستاگرام بدانیم

در شبکه‌های اجتماعی عظیم مدیا علاوه بر آنکه می‌توانید با خدمات این شرکت بیشتر آشنایی پیدا کنید، ویدئوهای آموزشی متنوعی در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید دانش خودتان در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ را افزایش دهید و با دیدی باز وارد این حوزه شوید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

کد خبر 560757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.