ایمن‌‎سازی مجتمع تجاری گلستان در اراک

مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری اراک گفت: عوامل اجرایی شهرداری اراک نسبت به رفع خطر موقت از مجتمع تجاری گلستان این شهر اقدام کردند.

مهدی بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ریزش بخشی از نمای ضلع شمال شرقی مجتمع گلستان واقع در خیابان شهید بهشتی اراک، بلافاصله با حضور به موقع عوامل اجرایی معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری و شهرداری منطقه دو اراک، ایمن‌سازی مسیر توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی انجام شد و رفع خطر موقت از این مجتمع صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به تردد مکرر شهروندان از پیاده‌روی خیابان شهید بهشتی در مجاورت مجتمع گلستان به‌ویژه در روزهای پایانی سال، احتمال خطر برای عابران متصور بود که با تشکیل اکیپ فنی و اجرایی تحت نظارت معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری، رفع خطر از مجتمع گلستان انجام شد.

مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری اراک تاکید کرد: ایمنی مجتمع‌های تجاری، بازارها، سازماندهی و مدیریت این گونه مراکز کسب‌وکار باعث شکوفایی اقتصاد و ارتقای بهره‌وری با توجه به سلامتی افراد می‌شود و از سوی دیگر پیش‌بینی نشدن مناسب تجهیزات ایمنی متناسب با محیط کار و بازرسی نشدن آن‌ها، تعمیر و تعویض دوره‌ای تجهیزات باعث افزایش استقبال از خطر و به وقوع پیوستن حوادث ناخواسته از جمله آتش‌سوزی شده است.

به گزارش ایمنا، مجتمع تجاری گلستان یکی از مراکز خرید بزرگ و مشهور در شهرستان اراک است که در اوایل دهه نود خورشیدی احداث شده است.

کد خبر 560754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.