عزم اپاتیا برای افزایش رفاه و سلامت گردشگران

هیئت گردشگری کلان‌شهر اپاتیا در کرواسی، عزم خود را جزم کرده‌اند سبک زندگی فعال در میان مردم را ترویج دهند که در نتیجه آن، گردشگران نیز می‌توانند در برنامه پیاده‌روی روزهای شنبه شرکت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هیئت گردشگری اپاتیا با هدف تأمین رفاه و سلامت گردشگران، برنامه‌ای را پیاده کرده است که بر اساس آن، نه تنها ساکنان بلکه گردشگران نیز به اتخاذ سبک زندگی فعال تشویق خواهند شد. مدیران شهر، با دو هدف اصلی، ماه مارس را برای آغاز پیاده‌سازی این طرح انتخاب کردند؛ اول این‌که قصد دارند پس از پایان فصل زمستان و آغاز بهار، شهرت خود را به عنوان یک مقصد ایمن برای گردشگران سراسر جهان افزایش دهند و دوم این‌که، محبوبیت خود را به عنوان یک مقصد سالم در دریای آدریاتیک حفظ کنند.

هیئت گردشگری اپاتیا مدعی شده‌اند که گردشگران شهر را از آغاز فصل بهار، از خدمات ویژه‌ای برخوردار خواهند کرد و نسبت به گذشته، امکانات بیشتری را در اختیار آنان قرار خواهند داد. به عنوان مثال، مسافران می‌توانند به طور رایگان در طرح‌های پیاده‌روی که در روزهای شنبه برگزار می‌شود، شرکت کنند و از اطلاعاتی که راهنمایان سفر ارائه می‌دهند به طور رایگان بهره‌مند شوند. البته این طرح در دو بازه زمانی یعنی ماه مارس تا مه و سپس از سپتامبر تا دسامبر برگزار می‌شود.

عزم اپاتیا برای افزایش رفاه و سلامت گردشگران

تورهای پیاده‌روی در روزهای شنبه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و از مسیرهایی با بیشترین جاذبه یا آثار تاریخی عبور می‌کند. راهنماهای سفر در طول مسیر، اطلاعات لازم را در مورد هر بنای تاریخی در اختیار افراد حاضر قرار می‌دهند و پیوندی عمیق میان امروز و گذشته شهر به وجود می‌آورند.

علاوه بر این، مدیران شهر از برگزاری رویدادهای فرهنگی و فستیوال‌های مختلف در ماه آینده خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند، از نهم ماه آوریل هتل‌ها و مراکز تفریحی شهر خدمات ویژه‌ای را در اختیار گردشگران قرار خواهند داد.

کد خبر 560679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.