۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
پوشش نقره‌ای بیت کوین

گاوهای بیت کوین (Bitcoin) در چند ماه گذشته نتوانسته اند هیچ امتیازی را به دست آورند، اما این روند طولانی از پرایس اکشن های سست، باعث می‌شود برخی از ناظران بازار در مورد اینکه این بزرگترین ارز دیجیتال به کدام سمت خواهد رفت، خوش بین باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جیک گوردون (Jake Gordon)، تحلیلگر گروه سرمایه گذاری بسپوک (Bespoke)، اشاره کرده است که بیت کوین با توجه به اینکه زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود (MA) باقی مانده است، ممکن است به پایین‌ترین سطح خود نزدیک شود.

به طور معمول، بیت کوین پس از ماندن در زیر MA فوق‌الذکر برای مدت طولانی، بازده و روند برگشتی قابل توجهی ایجاد می‌کند. این گروه سرمایه گذاری تخمین زده است که میانگین بازده پس از حداقل یک روند نزولی ۵۰ روزه، تقریباً ۳۱ درصد است. متوسط بازده سالانه ۲۲۶ درصد است.

پوشش نقره‌ای بیت کوین

بیت کوین اکنون به مدت ۷۰ روز متوالی زیر 200 MA بوده است که یکی از طولانی‌ترین روندها در تاریخ است. در واقع، این کوین پرچمدار نیز زیر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۵۰ روزه خود قرار دارد که نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد است. بیت کوین ۴۴ درصد از بالاترین رکورد خود، کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۳۸۶۰۰ دلار در صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال معامله می‌شود.

کد خبر 560669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.