مجموعه‌های فرهنگی از پرداخت عوارض معاف شدند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن، گفت: شورای اسلامی بروجن در جهت توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی با رعایت ضوابط طرح مصوب، این مجموعه‌ها را از پرداخت عوارض در سال آینده معاف کرد.

رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بروجن در راستای حفظ و بزرگداشت عمل خیرخواهانه مردم در مشارکت‌های عمومی و به منظور قدردانی از این افراد در بودجه سال آتی تخفیف‌هایی اعمال کرد.

وی افزود: در کلیه عوارضات مصوب ۱۴۰۱ ‪چنانچه اشخاص به صورت خیرخواهانه اقدام به احداث بنا در جهت استفاده عموم با مشارکت ادارات دولتی، نهاد و مؤسسات خیریه کنند از تخفیف ۶۰ درصد استفاده خواهند کرد، همچنین چنانچه افراد به صورت مستقل یا در غالب مؤسسات خیریه اقدام به ساخت‌وساز به منظور استفاده عموم و در امور خیریه با تاییدیه از مراجع ذی‌ربط می‌توانند از تخفیف ۸۰ درصدی بهره ببرند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن تصریح کرد: شورای اسلامی بروجن در جهت توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی با رعایت ضوابط طرح مصوب، این مجموعه‌ها را از پرداخت عوارض در سال آینده معاف کرد.

وی گفت: این مجموعه‌ها جهت ساخت واحد تجاری تا متراژ ۱۲۰ متر مربع و یا حداکثر پنج باب واحد تجاری از پرداخت عوارضات صدور پروانه ساخت معاف شدند؛ هدف از این امر توانمندسازی و ارتقای سطح عملکردی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی است.

کد خبر 560660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.