پلتفرم پولز فایننس با Kyber Network همکاری می‌کند

پلتفرم غیرمتمرکز زنجیره‌ای IDO به نام Poolz Finance همکاری خود را با Kyber Network، یک مرکز نقدینگی ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشارکت پلتفرم غیرمتمرکز زنجیره‌ای IDO به نام Poolz Finance با Kyber Network، به بهره‌برداری از پروژه‌های آینده‌نگر متعدد، از ابتدا تا انتها، کمک می‌کند و درعین‌حال زیرساخت‌های مورد نیاز برای رشد آن‌ها را فراهم می‌سازد. با این اوصاف، پروژه‌های جدیدی که از طریق Poolz Finance راه‌اندازی شده است، می‌تواند فوراً نقدینگی توکن‌های خود را به‌طورمؤثر در Kyber Swap فراهم کند.

این اتحاد تازه شکل گرفته عمدتاً بر سه نقطه متمرکز خواهد بود؛ اول، Poolz به دنبال سرمایه‌گذاری متقابل چندگانه با شبکه Kyber است. دوم، پروژه‌های KyberSwap اکنون می‌توانند برای کمک‌های مالی از هر دو طرف درخواست دهند. سوم، پروژه‌ها این شانس را دارند که به عنوان شرکای متقابل IDO اقدام کنند.

به گفته تیم پولز فایننس، یکی از اهداف این پلتفرم تغییر جذب سرمایه DeFi و تقویت رشد سریع پروژه‌های نوآورانه بوده است. آن‌ها در ادامه اظهار داشتند: همکاری با شبکه Kyber دقیقاً در این دیدگاه ما نقش دارد؛ معتقدیم که می‌توانیم در کنار شبکه Kyber در رأس توسعه چندین پروژه پیشرفته DeFi باشیم و جایگاه خود را به‌عنوان سکوی پرتاب DeFi مستحکم کنیم.

کد خبر 560659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.