گام‌های پایانی احداث میدان آیت‌الله شاهچراغی در سمنان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از عملیاتی شدن مراحل نهایی احداث میدان آیت‌الله شاهچراغی در سمنان خبر داد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد میدان و اصلاح طرح ترافیکی بلوار باهنر (تقاطع بلوار شریف‌واقفی و بلوار باهنر) همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان و عابران این نقطه از شهر بوده است که پس از انجام مراحل کارشناسی، با مشارکت سایر بخش‌های شهرداری در دستور کار عوامل منطقه یک شهرداری سمنان قرار گرفت.

وی افزود: جلسات متعددی با نهادهای مرتبط ازجمله شرکت‌های حفار برگزار شد که پس از استعلامات انجام گرفته، احداث یک میدان با نام آیت‌الله شاهچراغی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اسبق سمنان به پاس گرامیداشت زحمات و خدمات شایان این عالم گران‌قدر، آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی است.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در این پروژه انجام امور زیرسازی، احداث میدان، آسفالت، جابه‌جایی برجم، جدول‌گذاری، احداث جوی آب، لایروبی انهار، پیاده‌راه‌سازی و لوله‌گذاری نهر کشاورزی به متراژ ۴۰ متر در دستور کار قرار گرفت و تاکنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

بابایی از همکاری مدیران نواحی سه‌گانه مناطق شهرداری سمنان و معاونان عمرانی و خدمات شهری منطقه و سازمان‌های مرتبط در اجرای این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 560636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.