ارائه گزینه‌های رمزارزی دوجانبه توسط DRW

شرکت معاملات پرسرعت DRW Holdings مستقر در شیکاگو، قرار است مشتقات دوجانبه فرابورس (OTC) را در اختیار معامله‌گران قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محصول سرمایه‌گذاری که امکان بهبود استراتژی پوشش ریسک را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، نسبتاً عجیب و غریب است و تنها چند شرکت ارز دیجیتال مانند Galaxy Digital Holdings، از هم‌اکنون آن را ارائه می‌دهند.

«راب استربل» (Rob Strebel)، رئیس مدیریت روابط DRW، تاکید کرد که آن‌ها می‌خواهند بهترین پیشنهاد را در نوع خود به مشتریان ارائه دهند: احساس می‌کنیم که بازار به همین سمت حرکت می‌کند؛ ما شاهد توسعه و افزایش علاقه هستیم، بنابراین منابع زیادی را برای اطمینان از اینکه بهترین ارائه‌دهنده این محصول خواهیم بود، اختصاص می‌دهیم.

DRW که در سال ۱۹۹۲ توسط معامله‌گر افسانه‌ای، «دونالد ویلسون» (Donald Wilson) تأسیس شد، در معاملات مالی الگوریتمی که بر مجموعه‌ای از ابزارهای تکنولوژیکی متکی است، تخصص دارد. این شرکت سال‌هاست که یک بازیگر اصلی در بازار بیت کوین بوده است. در سال ۲۰۱۴ DRW، کامبرلند میز معاملات ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرد که همچنان یکی از برترین بازارسازان در این صنعت قلمداد می‌شود.

کد خبر 560635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.