پای ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پارک کوهستانی قائمیه ظرفیت خوبی برای ایجاد پیست دوچرخه‌سواری دارد که می‌توان با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری این مهم را محقق کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی در دیدار با "رسول هاشم‌کندی" سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن تشریح ظرفیت‌های بالقوه منطقه خاصه پارک کوهستانی قائمیه، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی در منطقه ۱۳ و تحقق شعار این دوره مدیریت شهری مبنی بر "اصفهان من، شهر زندگی" ایجاد پیست دوچرخه‌سواری در پارک کوهستانی قائمیه مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پارک کوهستانی قائمیه ظرفیت خوبی برای ایجاد پیست دوچرخه‌سواری دارد که می‌توان با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری این مهم را محقق کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان افزود: در این منطقه نقاط هدف و ظرفیت‌های محیطی دیگری نیز شناسایی شده است که می‌توان با همکاری مشترک با فدراسیون دوچرخه‌سواری از آنها به بهترین نحو برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت‌های بالقوه منطقه ۱۳ شهرداری در راستای توسعه گردشگری و ورزشی استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان و رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور داشتند و با همکاری معاونان منطقه ۱۳ شهرداری در مورد ظرفیت‌های بیشتر منطقه و راه‌کارهای همکاری مشترک بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 560605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.