احیای رودخانه «پو» برای رونق گردشگری در تورین

رودخانه «پو» واقع در تورین، شهری در شمال‌غربی ایتالیا و مرکز استان پیه‌مونته، به‌زودی تحولات زیادی را تجربه خواهد کرد که در نتیجه آن، گردشگری رونق خواهد یافت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران تورین از ایجاد تغییراتی شگرف در رودخانه «پو» نظیر خرید کشتی‌های سبک، جدید و الکتریکی خبر داده‌اند تا تردد را برای مسافران شهر خوشایند و تسهیل سازند. صندوق سرمایه اروپا مسئولیت تأمین هزینه لازم برای این پروژه را به عهده گرفته و بر بهبود شرایط تورین برای رونق هر چه بیشتر گردشگری تاکید کرده است.

مدیران شهر از ایجاد تغییرات جدید در رودخانه پو در نظر دارند اهمیت آن را برای مردم شهر و گردشگران زنده کنند و امکان بازدید از چشم‌اندازهای زیبای پو را برای همگان فراهم آورند. از سوی دیگر، تردد در مسیر رودخانه از طریق کشتی‌های الکتریکی انجام خواهد شد که این امر به سهم خود، اهمیت شهر دوستدار محیط زیست را به تصویر می‌کشد.

احیای رودخانه "پو" برای رونق گردشگری در تورین

مدیران تورین هزینه مورد نیاز برای اعمال تغییرات جدید را حدود ۱۰ میلیون یورو تخمین زده‌اند و از تکمیل پروژه تا پایان سال ۲۰۲۶ خبر داده‌اند. البته این هزینه برای پیاده‌سازی اقدامات دیگری نیز نظیر ارتقای کیفیت ایستگاه‌های مخصوص سوار شدن بر کشتی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ضمن این‌که مدیران شهر در نظر دارند ایستگاه‌هایی نیز برای شارژ کشتی‌های الکتریکی در سراسر مسیر رودخانه احداث کنند.

علاوه بر این، مدیران تورین ادعا کرده‌اند که به منظور بهبود خدمات و کیفیت ناوگان کشتی‌رانی در نظر دارند از نوع کشتی‌های الکتریکی سبک وزن، با ظرفیت حمل بار کمتر نسبت به انواع قدیمی‌تر بهره گیرند. در نتیجه، کشتی‌های جدید قادر خواهد بود با سرعت و ایمنی بیشتر مسافران را به مقصد برساند که این امر به سهم خود در جذب گردشگران بیشتر به بازدید از تورین نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

هر کشتی الکتریکی جدید، که از ارزشی حدود یک میلیون یورو برخوردار خواهد بود، قابلیت حمل همزمان ۶۴ مسافر را خواهد داشت و دو خدمه در آن مشغول به کار خواهد بود.

احیای رودخانه "پو" برای رونق گردشگری در تورین

کد خبر 560594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.