«گل به خودی» با «پازل بند» به اکران نوروز می‌آید

فیلم سینمایی «گل به خودی» از فیلم‌های راه‌یافته به ترکیب اکران نوروزی، از امروز با حضور گروه موسیقی پازل بند روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پوستر فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی در آستانه اکران نوروزی این فیلم سینمایی منتشر شد.

«گل به خودی» فیلمی به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی احمد تجری و لاله قهرمانی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی، محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

شقایق فراهانی، علیرضا استادی، نسیم ادبی، ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان، محمدرضا علی‌نیا، ال آی بشارت، علی برقی، آرینا تجری، پانته‌آ خادمی و غزاله اکرامی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و علی رهبری و آرین بهاری (اعضای گروه موسیقی پازل بند) نیز در فیلم «گل به خودی» حضور دارند.

فیلمنامه «گل به خودی» نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی رئال، عروسکی و موزیکال و محسن دارسنج، طراح گریم با سابقه سینما و امیر شاهوردی، صدابردار جوان و پر کار آثار سینمایی در این فیلم حضور دارند. همچنین

علی رنجبر مدیر فیلم‌برداری، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، امیر شاهوردی صدابردار، ثنا نوروزبیگی طراح صحنه و لباس، فریبا عزیزی و علی قائم‌مقامی و احمد تجری سرمایه‌گذار، مهدی حیدری عکاس و منصوره بسمل مشاور رسانه‌ای از دیگر عوامل این فیلم هستند و پخش آن را نیز هدایت فیلم به عهده دارد.

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی «گل به خودی» اولین ساخته احمد تجری است که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. این فیلم با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک به ماجراهایی فانتزی وارد می‌شوند.

همچنین پازل یا گروه پازل نیز که با نام پازل بند شناخته شده است، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که البته مهران عباسی از این گروه جدا شده است. این گروه فعالیت خود را از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد و در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم خود را منتشر کرده است و در تابستان ۱۳۹۶ موفق به اجرای کنسرت شده است. گروه پازل بند معمولاً با خلق برخی جلوه‌های ویژه نمایشی به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 560584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.