نگاه ویژه دانشگاه آزاد به مبحث مهدویت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: با ایجاد دبیرخانه مهدویت در استان اصفهان، کارهای فرهنگی زیادی در زمینه مهدویت انجام شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «طرح پژوهش‌یار» که پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری در آن تعریف می‌شود، اشاره کرد.

مجتبی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: با ایجاد دبیر خانه مهدویت در استان اصفهان کارهای فرهنگی زیادی در زمینه مهدویت انجام شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «طرح پژوهش‌یار» که پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری در آن تعریف می‌شود، اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در آستانه نیمه شعبان جشنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود. همچنین مسابقه‌ای ویژه روز نیمه شعبان با مشارکت چند واحد دیگر برگزار خواهد شد که به زودی در سطح دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اشاره به «پویش یوسف زهرا (س)» که در استان قم با مشارکت مجموعه دانشگاه‌های کل کشور و استان اصفهان انجام می‎‌شود، تصریح کرد: در «پویش یوسف زهرا (س)» که جمعه_ بیست‌وهفتم اسفندماه_ مصادف با روز میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود، پیاده‌روی جمعی از یک مکان مشخص به سمت مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 560576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.