جشن تحویل سال شبکه ۲ سیما با «عیدانه عمو پورنگ»

همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت، شبکه دو سیما با «عیدانه عمو پورنگ» از عید نیمه شعبان تا تحویل سال ۱۴۰۱ به استقبال نوروز می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویژه‌برنامه تدارک دیده شده شبکه دو سیما با نام "عیدانه عمو پورنگ" از بیست‌وششم اسفندماه همزمان با عید نیمه شعبان روانه آنتن می‌شود و تا بیست‌ونهم اسفند ادامه خواهد داشت.

مجری این برنامه داریوش فرضیایی است که از بیست‌وششم تا بیست‌وهشتم اسفند از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۱۰ روی آنتن می‌رود و بیست‌ونهم اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا لحظات تحویل سال همراه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

در ویژه‌برنامه تحویل سال علاوه بر دعوت از مهمانانی از اقشار مختلف مردم در حرفه‌های گوناگون بازیگران مجموعه کلبه عموپورنگ نیز حضور خواهند داشت. حضور گرشا رضایی و خوانندگی او نیز از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

به گزارش ایمنا، «عیدانه عمو پورنگ» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور است که به‌عنوان ویژه برنامه در نوروز سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۹ نیز از شبکه دو نیز پخش می‌شد.

از این گروه برنامه‌ساز تاکنون برنامه‌های جذاب و پرمخاطبی مانند محله گل و بلبل، هزار و شصت و شونزده، کتابخانه پورنگ و تعدادی برنامه دیگر به روی آنتن شبکه دو رفته است.

کد خبر 560557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.