۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
گوشی گلکسی F23 5G معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی F23 5G با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون 750G معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی F23 جایگزین گوشی گلکسی F22 با صفحه‌نمایش بهتر و تراشه سریع‌تر است. گوشی گلکسی F23 5G دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول اولین گوشی سری F است که از محافظ گوریلا گلس پنج بهره می‌برد. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در پنل جلویی گوشی مذکور درون بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی گلکسی F23 5G قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی f/2.2 می‌شود. گوشی ذکر شده به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز شده است که بر اساس فرآیند هشت نانومتری تولید شده و در مقایسه با فرآیند ۱۲ نانومتری تراشه Helio G80 مدیاتک پیشرفت قابل توجهی داشته است.

گوشی گلکسی F23 5G با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است؛ یک درگاه اختصاصی microSD نیز در کنار شیار سیم‌کارت وجود دارد. گوشی ذکر شده با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 اجرا می‌شود، از بلوتوث 5، NFC و پورت USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی F23 5G با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژر ۲۵ واتی بهره می‌برد؛ البته این محصول بدون آداپتور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی گلکسی F23 سامسونگ از هم‌اکنون در وب‌سایت Flipkart در رنگ‌های آبی و سبز و با قیمت ۲۱۰ دلار و ۲۲۰ دلار در دسترس قرار گرفته است.

کد خبر 560527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.