سیستم‌ عامل‌ جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قابلیت بازکردن فیس ID با ماسک، هفته آینده ازطریق انتشار سیستم‌عامل iOS 15.4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپل در رویداد Peek performance اعلام کرد که سیستم عامل‌های iOS 15.4 و iPadOS 15.4 هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سیستم عامل iOS 15.4 دارای قابلیت‌های مهم و جدید برای آیفون‌های شرکت اپل است؛ مهم‌ترین قابلیت آن امکان باز کردن قفل‌های آیفون‌های اپل با فیس ID هنگام استفاده از ماسک است.

شرکت اپل ادعا می‌کند که موفق شده است سیستم فیس ID را بهبود ببخشد تا این فناوری بتواند به شکل خاص و منحصربه‌فرد ناحیه اطراف چشم کاربران را شناسایی کند و از این داده‌ها برای باز کردن قفل دستگاه هنگام استفاده از ماسک بهره بگیرد. قابلیت باز کردن قفل هنگام استفاده از ماسک صرفاً روی گوشی آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر در دسترس قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین قابلیت جدید سیستم عامل iPadOS 15.4، Universal Control است که نخستین‌بار در رویداد WWDC 2021 به نمایش گذاشته شد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد از یک ماوس و صفحه کلید برای کار با چندین مک و آیپد برای دستیابی به تجربه‌ای یکپارچه استفاده کنند. نسخه جدید iOS و iPadOS قابلیت‌های جدید دیگری نیز به آیفون‌ها و آیپدهای اپل اضافه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به ۳۷ ایموجی جدید اشاره کرد. به‌روزرسانی‌های ذکر شده به بهبود عملکرد ایرتگ‌ها نیز کمک خواهد کرد.

کد خبر 560523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.