بهره‌برداری از پارکینگ طالقانی اهواز تا پایان سال

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز گفت: با اقدامات انجام شده پارکینگ طالقانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و در ایام نوروز در اختیار شهروندان و مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

حسین کیانی‌قلعه‌سردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که با همکاری و همراهی دستگاه قضائی پارکینگ‌های سطح شهر اهواز شناسایی و شناسنامه‌دار شده است، اظهار کرد: در اهواز ۱۸ پارکینگ عمومی با مالکیت شهرداری وجود دارد که هر سال از طریق مزایده در اختیار بهره‌بردار قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که حدود ۵۰ پارکینگ عمومی با مالکیت خصوصی در شهر اهواز وجود دارد که با مجوز سازمان پایانه‌ها در حال فعالیت است، افزود: پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی و تالارهای اهواز از جمله مواردی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته امکان پیگیری برای احداث و فعال شدن آنها وجود نداشت، اما با توجه بهبود شرایط کرونایی در سال آینده پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا معضل پارکینگ در این دو منطقه پرتردد حل شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز گفت: فرودگاه اهواز بدون مجوز سازمان پایانه اقدام به مسدود کردن بخشی از بلوار فرودگاه کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده و ورود دادستان این شهر به ماجرا، مشکل برطرف شد و شهروندان به راحتی می‌توانند بدون پرداخت هزینه وارد فرودگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده پارکینگ طالقانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و در ایام نوروز در اختیار شهروندان و مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

کد خبر 560502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.