مخالفت با عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمالی شهر سمنان

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از مخالفت اعضای این شورا با عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمالی شهر سمنان خبر داد.

مهدی خراسانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت آزادراه حرم تا حرم، اظهار کرد: پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر سمنان عبور این آزادراه از جنوب شهر سمنان است.

وی افزود: در نقشه قرار است که آزادراه از ضلع شمالی شهر عبور کند که این مسیر می‌تواند آسیب‌های جدی برای شهر سمنان به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با بیان این‌که بر اساس نقشه‌های فعلی آزادراه از مناطق پایین دست پارک کوهستان عبور می‌کند، گفت: عبور مسیر از این منطقه، شهروندان سمنانی را از مزایای مهم‌ترین ظرفیت گردشگری سمنان در پارک کوهستان که هزینه‌های زیادی نیز برای آن شده است، محروم می‌کند.

وی عبور آزادراه از این منطقه را باعث از دست رفتن مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری کوهستان سمنان دانست و خاطرنشان کرد: عبور آزادراه حرم تا حرم از این منطقه به توسعه شهری آسیب وارد می‌کند و شهروندان از مزایای این پروژه مهم گردشگری که در دوره‌های مختلف، مدیریت شهری برای آن هزینه زیادی شده است، محروم می‌شوند.

خراسانیان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تلاش خود را برای تغییر نقشه و مسیر عبور این آزادراه در محدوده شهر سمنان به کار خواهند گرفت.

کد خبر 560420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.