۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کیف پول جدید دوج کوین برای iOS

کیف پول دوج برای کاربران iOS اکنون از طریق اعلامیه رسمی Shibetoshi Nakamoto، خالق ارز دیجیتال دوج در دسترس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیف پول MyDoge یک کیف پول اجتماعی غیر حضانتی است که برای ذخیره سازی و معامله امن میم کوین دوج طراحی شده است. یکی از بنیانگذاران دوج کوین بیلی مارکوس در توئیتر خبر از این کیف پول داد.

توضیحات اپ استور MyDoge Wallet به آن به عنوان «کیف پول اجتماعی برای پول مردم» اشاره می‌کند و بیان می‌کند که: MyDoge یک کیف پول اجتماعی رایگان، ایمن و غیر حضانتی برای دوج است. مأموریت ما افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه دوج از طریق ایجاد انجمنی برای علاقه مندان به دوج برای کشف جهان دوج کوین و ارتباط دیدار با دوستان است. با MyDoge می‌توانید با خیال راحت دوج کوین خود را خریداری، ارسال، دریافت و ذخیره کنید

به گفته مارکوس، اپلیکیشن کیف پول غیر حضانتی توسط تیم دوج کوین توسعه داده نشده است. در عوض چندین توسعه‌دهنده مستقل وجود داشتند که برای ایجاد این اپلیکیشن با هم کار کردند.

طبق توییتی از تیم مای دوج ولت، این اپلیکیشن انتقال دوج را از هر صرافی ارزهای دیجیتال و سایر کیف پول‌های رمزنگاری شده، از جمله Robinhood و Coinbase، ممکن می‌کند.

این برنامه با دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod Touch که iOS 12.0 یا بالاتر دارند، سازگار است. همچنین می‌توان از آن در تراشه‌های Apple M1 Mac که دارای macOS 11.0 یا بالاتر هستند استفاده کرد.

کد خبر 560392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.