اعزام آتش‌نشانان گرگان به ۱۵۸ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در بهمن‌ماه امسال سازمان آتش‌نشانی به ۱۵۸ مورد حادثه و حریق در این شهر و توابع آن اعزام شده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان در بهمن‌ماه سال جاری به ۱۵۸ مورد حادثه و حریق که ۱۵۳ مورد در شهر گرگان و پنج مورد در توابع شهر رخ داده است، اعزام شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث در این مدت شش مصدوم و چهار فوتی داشته است، افزود: در این بازه زمانی، حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۱۸ مورد و حریق اماکن تجاری نیز شش مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: در بهمن‌ماه، حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۱۰ مورد و تصادف وسایل نقلیه هفت مورد بوده و تعداد ۴۰ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در این شهر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی پنج مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور و گربه در شهر گرگان و توابع آن انجام شده که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش‌نشانی درمجموع به ۱۵۸ مورد حادثه و حریق در بهمن‌ماه رسیدگی کرده است.

کد خبر 560380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.