احداث اماکن ورزشی رایگان در پارک‌های فردیس

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری فردیس گفت: احداث اماکن ورزشی رایگان در شاخه‌های مختلف ورزشی در ۲۴ محله در سطح شهر فردیس با اولویت مناطق کم‌برخوردار به منظور افزایش دسترسی شهروندان به اماکن ورزشی، در دستور کار شهرداری فردیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر سلیمانی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه، هفدهم اسفندماه_ در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان این‌که ۱,۴۰۱ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای احداث اماکن ورزشی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: رسالت سازمان فرهنگی به منظور توسعه ورزش همگانی، ایجاد ایستگاه‌های ورزشی، برگزاری المپیاد ورزشی و استعدادیابی ورزشی در محلات است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه ورزشی شهرداری به صورت محله‌محور، افزود: ایجاد اماکن ورزشی رایگان در شاخه‌های مختلف ورزشی از جمله زمین والیبال در پارک‌ها و بوستان‌های فردیس، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار است تا همه اقشار بتوانند از این فضاهای ورزشی استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: شهر فردیس چهار منطقه و ۲۴ محله دارد و اماکن ورزشی برای عموم شهروندان در این محلات ایجاد می‌شود تا هر محله‌ای برای پر کردن اوقات فراغت جوانان ایستگاه ورزشی داشته باشد و امکان ارائه خدمات رایگان به مردم از این طریق فراهم شود.

وی با اشاره به حق‌الزحمه مربیان ورزش همگانی، اضافه کرد: با همکاری خوب شورای اسلامی شهر فردیس، لایحه حق‌الزحمه مربیان ورزش همگانی مصوب و با تأیید شورای حل اختلاف استان و کمیته انطباق فرمانداری شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس ادامه داد: امسال حق‌الزحمه مربیان طی برنامه‌ای برای تجلیل از زحمات یک ساله آنها، پرداخت می‌شود و سال آینده حق‌الزحمه مربیان ورزش همگانی به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به تصویب طرح احداث خانه جوان در یکی از اماکن ورزشی شهرداری فردیس در هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، گفت: شهردار فردیس با احداث خانه جوان موافق است اما با توجه به تجربه ناموفق خانه استارت‌آپ کرج، احداث این خانه در فردیس مورد موافقت شهردار فردیس قرار نگرفت.

کد خبر 560362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.