برگزاری ویژه‌برنامه "آخرین لحظه، اولین پیمان" در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: روز بیست‌ونهم اسفندماه و در آستانه سال جدید، ویژه برنامه "آخرین لحظه، اولین پیمان" در قالب پیاده‌روی از مسیر خوراسگان تا گلستان شهدا همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در ویژه‌برنامه "صله ایثار" که در فرهنگسرای کوثر منطقه ۱۵ شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: خدمت واقعی به مردم شهر با خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تحقق می‌یابد، زیرا هنوز روحیه ایثارگری در مسیر دفاع از ارزش‌ها در خانواده شهدا و جانبازان جاری است.

وی با بیان این‌که اگر شهدا و جانبازان نبودند کشور به موفقیت‌های کنونی دست نمی‌یافت، تاکید کرد: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، یکی از وظایف ما در مدیریت شهری این است که با پاسداشت و تکریم جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، همچنین زنده نگه‌داشتن روحیه مقاومت و ایثار موجبات خدمت به شهر و شهروندان را فراهم کنیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوراسگان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ثابت ماهانه در منطقه ۱۵ دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزاده است که با همراهی دیگر مسئولان منطقه به صورت مستمر پیگیری و برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز بیست‌ونهم اسفندماه در آستانه سال جدید، ویژه برنامه "آخرین لحظه، اولین پیمان" در قالب پیاده‌روی از مسیر خوراسگان تا گلستان شهدا همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می‌شود.

ضرورت اجرای کمربند شمالی خوراسگان

محمدرضا فلاح، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: همواره به وجود جانبازان و ایثارگران افتخار می‌کنیم؛ برگزاری ویژه برنامه "صله ایثار" بهانه‌ای است تا از رشادت‌ها و فداکاری‌های خانواده‌های بزرگ‌مردان انقلاب قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: جانبازان و شهدای گران‌قدر در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان مانند حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) ایستادند تا اسلام و انقلاب در ایران همیشه سربلند پایدار بماند و قوت بگیرد، آنها از حریم ولایت و نوامیس ما، از خاک کشور که متعلق به امام رضا (ع) و امام زمان (عج) است، دفاع کردند و در حال حاضر ما وظیفه داریم در هر پست و مقامی با خدمتگزاری و تکریم شهروندان و انجام اقدامات متعدد عمرانی و خدماتی جهت فراهم کردن شرایط رفاه، آسایش و آرامش آنها ادای دین کنیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به خانواده‌های جانبازان، گفت: بسیاری از افراد نمی‌توانند درک کنند که جانبازان چه سختی‌هایی در طول زندگی متحمل می‌شوند، اما خانواده آنها که همیشه همراه این عزیزان هستند، به خوبی این موضوع را می‌دانند که فضیلت و اجر جانبازی اگر بیشتر از شهادت نباشد، کمتر هم نیست، امیدواریم ما نیز بتوانیم پاسدار این رشادت‌ها و جانبازی‌های در عرصه خدمات‌رسانی در شهر باشیم.

وی با اشاره به بودجه سال آینده شهر اصفهان، اظهار کرد: در سال آینده تلاش می‌کنیم برای بودجه به صورت محله‌محور نگاه کنیم و این نوید را می‌دهم که در سال ۱۴۰۱ چندین طرح عمرانی در سطح منطقه ۱۵ اجرا خواهد شد تا این منطقه از حالت بن‌بست خارج شود.

فلاح با بیان این‌که اجرای کمربند شمالی به موازات خیابان جی از پل اطشاران در بزرگراه شهید آقابابایی تا میدان سلمان باعث می‌شود که تعدادی از خیابان‌های منطقه ۱۵ شهرداری از بن‌بست خارج و به این کمربند متصل شود که امیدواریم با عزم جدی مدیر منطقه، تملک اراضی مسیر و اجرای پروژه انجام شود.

وی افزود: ادامه خیابان سردار باقری نیز باعث بازگشایی بعضی دیگر از محلات منطقه ۱۵ مانند پزوه، قلعه برتیانچی و برتیان خواهد شد که با توجه به محله‌محور بودن طرح، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 560315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.