جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رمضان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ورزشکاران ۲۲ رشته در جام بیست‌ویکم مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه مبارک رمضان به رقابت خواهند پرداخت.

احسان بعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه رمضان، اظهار کرد: فراخوان بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان منتشر شد و این مسابقات در رشته‌های ورزشی بوکس، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، والیبال، اسکواش، گلف، تکواندو، جودو، کاراته، کشتی، کبدی، کونگ‌فو، واترپلو، هندبال، بدمینتون، بسکتبال، دوومیدانی، فوتسال، گل کوچک، تنیس روی میز، جانبازان و معلولان و بیماران خاص برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ثبت‌نام مسابقات گل کوچک از چهاردهم اسفند آغاز شده و تا بیست‌وپنجم اسفندماه در اداره ورزش همگانی و محلات معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه دارد. ثبت‌نام مسابقات والیبال زنان تا بیست‌وسوم اسفند و مسابقات والیبال مردان تا بیست‌وششم اسفندماه ادامه دارد و زمان ثبت‌نام سایر رشته‌ها نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

بعیدی افزود: رقابت‌های گل‌کوچک و والیبال آقایان در رده سنی ۱۸ سال به بالا و مسابقات فوتسال نیز در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان (۴۵ سال به بالا) در ورزشگاه‌های زیتون، توانا و شهید غازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رده‌های سنی ورزشکاران، گفت: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بخش بانوان در ۱۵ رشته و در بخش آقایان در ۲۴ رشته برگزار خواهد شد. رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شده که بسته به هر رشته ورزشی در دو تا چند رده سنی برگزار می‌شود.

بعیدی درخصوص فلسفه و اهمیت برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، تصریح کرد: پرداختن به ورزش در ماه مبارک رمضان از گذشته تا به امروز سابقه دارد و به همین دلیل برگزاری بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته‌ها و رده‌های سنی گوناگون را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان توحید میانی، کوچه ۳۳، جنب ورزشگاه ابرار مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۶۶۸۵۹ داخلی ۲۱۱ تماس بگیرند.

جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رمضان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

کد خبر 560298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.