وام ودیعه مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح+ جزییات

نمایندگان مردم در مجلس با اختصاص هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت حداقل ۱۰ ساله برای پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن و ۳۰ میلیون تومان وام ضروری و جهیزیه برای هر یک از کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق بانک‌های عامل، موافقت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر روز گذشته _دوشنبه شانزدهم اسفندماه_ مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با جزء‌های ۱ و ۲ بند الحاقی ۳ تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس جزءهای ۱ و ۲ بند الحاقی ۳ تبصره ۱۶ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛

۱- مبلغ هفتاد هزار میلیارد (۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت حداقل ده ساله برای پرداخت یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال ودیعه مسکن و سیصد میلیون (۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال وام ضروری و جهیزیه برای هر یک از کارکنان و بازنشستگان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هماهنگی هریک از سازمان‌های مذکور از طریق بانک‌های عامل.

۲- مبلغ بیست و پنج هزار میلیارد (۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع جاری و سپرده قرض‌الحسنه شبکه بانکی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیست هزار میلیارد (۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به خانواده شهدای دفاع مقدس و مبلغ پنج هزار میلیارد (۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به خانواده شهدای جبهه مقاومت.

کد خبر 560295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین درستکار بازنشسته نزاجا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    باسلام وقت بخیر ببخشید دارای 3فرزندوهمسرومادرپیرکه در روستای ملاقاسم حومه شهر مراغه بدلیل نداشتن پول پیش دریک خانه گلی که شب‌ها باترس از اینکه به سرخانواده اوارنشودزندگی میکنیم نیازمبرم به ودیعه مسکن را دارم