لواندوفسکی ارتباط خود را با شرکت چینی قطع کرد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز سه‌شنبه هفدهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* اگر پاری سن ژرمن نتواند کیلیان امباپه را متقاعد کند که تابستان امسال در پاریس باقی بماند، مارکوس راشفورد در لیست تحت تعقیب پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.

* رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، روابط خود را با اسپانسر هواوی به دلیل گزارش‌هایی که شرکت ارتباطات چینی به روسیه در حمله به اوکراین کمک می‌کند، قطع کرد.

سان:

* وودی جانسون، مالک نیویورک جتس، به عنوان یک کنسرسیوم خصوصی به رهبری رسانه‌های سعودی، به عنوان کاندیدای بالقوه برای خرید چلسی معرفی شده است.

* منچستریونایتد خود را برای بازنگری در تابستان آماده می‌کند و بیش از ۱۲ بازیکن به طور بالقوه باشگاه را با نقل و انتقالات رایگان و قراردادهای ارزان قیمت به دلیل نزدیک شدن به پایان قراردادشان ترک خواهند کرد.

* هواداران تاتنهام از این باشگاه به دلیل بسته شدن پنجره در ۲۹ آوریل برای تهیه بلیط‌های فصل ۲۰۲۲-۲۳ با همان قیمت‌های این توافق شده، انتقاد کرده‌اند.

* یانیک کاراسکو مهاجم روخی بلانکوس فاش کرد که در ماه ژانویه از چهار باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشته ولی همه آن‌ها را رد کرده تا در اتلتیکو مادرید بماند.

تلگراف:

* خریداران احتمالی چلسی به دلیل هزینه بالا و بیش از یک میلیارد پوندی که جدای از مبلغ خرید باشگاه، باید برای بازسازی استمفورد بریج پرداخت کنند، فعلاً برای تحویل گرفتن مالکیت از مالک روس، تصمیم خود را به تعویق انداخته‌اند.

دیلی میرر:

* ستاره‌های لیورپول، جردن هندرسون و اندی رابرتسون، پس از اینکه مدافع ویارئال آخر هفته گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد، با آلبرتو مورنو، هم تیمی سابق خود در لیورپول، تماس گرفتند و به او برای درمان مصدومیت سخت خود، روحیه دادند.

دیلی استار:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد پس از شکست بد دربی مقابل منچسترسیتی، در جستجوی خود برای یافتن یک سرمربی دائمی "پیشرفت" کرده است. گزینه‌های زیادی به شیاطین سرخ متصل شده‌اند اما مهم‌ترین فرد، به نظر می‌رسد اریک تن هاخ از آژاکس باشد.

دیلی اکسپرس:

* بارسلونا آماده است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطابق میل ژاوی، ارلینگ هالند، آندریاس کریستنسن، سزار آزپیلیکوئتا و فرانک کسیه به همراه نصیر مزرویی، مدافع کناری آژاکس را به تیم خود اضافه کند، تا با تقویت خود، حسابی سر و صدا کند.

اتلتیک:

* چلسی مجبور است تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را بفروشد و اگر رومن آبراموویچ باشگاه را واگذار، ممکن است کارکنان کلیدی خود از جمله پتر چک، بروس باک و مارینا گرانوفسکایا را هم از دست بدهد.

دیلی رکورد:

* دیدار اسکاتلند با اوکراین در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده بود، با تأیید فیفا در ۲۴ ساعت آینده به ماه ژوئن منتقل خواهد شد.

* لی کنگرتون، رئیس سابق تیم لسترسیتی و سلتیک، قرار است به زودی به ایتالیا نقل مکان و در آتالانتا به عنوان یک مدیر برای تیم برگامویی ایفای نقش کند.

* لسترسیتی یکی از چهار علاقه‌مند جدید و بالقوه کامرون کارتر ویکرز مدافع تاتنهام است که به صورت قرضی در سلتیک تأثیرگذار بوده است. باید دید این مدافع در بازگشت به لیگ برتر برای کدام تیم به میدان می‌رود.

موندو دپورتیوو:

* سرجی روبرتو ستاره بارسلونا که بر سر تمدید قراداد خود با آبی‌اناری‌ها به مشکل خورده است، می‌خواهد در تابستان به لیگ برتر برود و از آرسنال به عنوان یکی از علاقه‌مندان جدی او نام برده می‌شود.

کد خبر 560289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.